حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاچ‌ویز سامسونگ بر روی اندروید ۶٫۰ مارشمالو به چه شکل است؟

نوشته

8 سال قبل | 41 دیدگاه | ترنجی

ماه گذشته، شاهد عرضه‌ی رسمی نسخه‌ی جدید اندروید یعنی اندروید ۶٫۰ مارشمالو (Android 6.0 Marshmallow) بودیم. عملکرد این نسخه نسبت به اندروید ۵٫۰ آبنبات‌چوبی (Android 5.0 Lollipop) بهبود یافته و قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه شده است. تولیدکنندگان موبایل، درحال آزمایش این نسخه بر روی گوشی‌های خود هستند تا آن را برای کاربران خود منتشر کنند. سامسونگ نیز درحال آزمایش این نسخه است و به نظر می‌رسد که نسخه‌ی آزمایشی اندروید ۶٫۰ بر روی گلکسی نوت ۵ به‌بیرون درز کرده؛ تصاویری از تاچ‌ویز بر روی اندروید ۶٫۰ مارشمالو منتشر شده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

ظاهر تاچ‌ویز در اندروید مارشمالو تغییر کرده است و مهم‌تر از همه، به گفته‌ی وب‌سایت XDA، دیگر هیچ مشکل مدیریت حافظه‌ای در تاچ‌ویز وجود ندارد و در زمان آزمایش، مشکلی گزارش نسده است. به احتمال زیاد، این یک نسخه‌ی آزمایشی از اندروید مارشمالو است و نسخه‌ی نهایی نیست؛ به‌همین دلیل، احتمالا در نسخه‌ی نهایی که در ماه دسامبر (آذر) منتشر می‌شود، شاهد تغییرات کوچکی خواهیم بود.

قدیم                                                            جدید

Screenshot_2015-08-29-17-33-44 Screenshot_20151116-234140

Screenshot_2015-08-29-17-34-07 Screenshot_20151117-000341

Screenshot_2015-08-30-16-20-49 Screenshot_20151117-081517

همان‌طور که در اسکرین‌شات‌های بالا می‌بینید، شاهد تغییرات جدیدی در تاچ‌ویز در اندروید ۶٫۰ مارشمالو نسبت به اندروید ۵٫۰ آبنبات‌چوبی هستیم. در پنل نوتیفیکیشن، تغییراتی به‌وجود آمده و زیباتر شده است. دیگر خبری از S-Finder در پنل نوتیفیکیشن نیست و این قابلیت از این بخش، خذف شده است.

دیگر اسکرین‌شات‌های این نسخه:

Screenshot_20151116-234629

مدیریت دسترسی اپلیکیشن‌ها در اندروید ۶

Screenshot_20151116-234504 Screenshot_20151116-235148 Screenshot_20151117-081931

به نظر می‌رسد در این نسخه بهبود های عملکردی نیز اجرایی شده است زیرا در بنچمارک تغییراتی را شاهد هستیم:

Screenshot_20151117-013907

گلکسی نوت ۵ همراه با اندروید ۶

Screenshot_2015-08-31-17-45-391

گلکسی نوت ۵ همراه با اندروید ۵٫۱٫۱

 

دیگر تغییرات را اعمالی را در تصاویر زیر ببینید:

Screenshot_20151117-082542 Screenshot_20151117-082613

Screenshot_20151117-0131341 Screenshot_20151117-0143111

Screenshot_20151117-0825291 Screenshot_20151117-082522

[su_button url=”http://www.xda-developers.com/this-is-touchwiz-on-marshmallow-note-5-android-6-0-leak-hands-on/” background=”#29976c”]xda-developers[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
41 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حبیب

تغییرات بسیار جزئی و اندک!
ولی همون مدیریت رم و رکورد باطری که به اسم خودش ثبت شده رو بهبود ببخشه کافیه بنظرم!

im80za

خب طبیعیه حبیب جان اندروید ۶ از نظر ظاهر زیاد فرقی با ۵ نداره و بیشتر تغیرات در زمینه بهبود هست و این نسخه هم فعلا ازمایشیه و با نسخه نهایی فرق نداره
ولی بازم به حال تغیراتش به نظرم از الجی و نسخه ازمایشی سونی بیشتر بود

Mohsen Gladreall

درود حبیب جان
همین تاچویز که بعضیا دوستش ندارن، از نظر من بسیار زیباست و باهاش راحتم..هم دوستش دارم و هم یجا که دستم بنده یا عجله دارم یا در حین رانندگی.. سریع کارمو راه میندازه..نیاز نیست فکرمو بدم به گوشی و دنبال چیزی بگردم…ونه از لانچر استفاده میکنم و نه با گوشیای دیگه کنار اومدم..
البته با آیفونم راحت بودم و هم زیبا بود انصافا..

حالا از نظر بنده همین تغییرات کوچیک که اینجا بهش اشاره شد..خیلی برام جذاب بود..
من بر خلاف دوستان اصلا مشکل رم ندیدم و هیچ مشکلی با کارایی گوشیام نداشتم تا حالا..
فقط مشکل gpsd بود که تقریبا همه گوشیا باش مواجه شدن و خاص برند نیست..مشکل گوگل و مکان یابی و اپراتورهاست که باعث مصرف شدید باطری میشه..اونم خودم حل کردم..

اگه دوستان خواستن تا براشون توضیح بدم روشش رو..
یا علی

Ari khan

ممنون میشم هم مشکل رو توضیح بدین و هم روش حلش رو :rose:

Mohsen Gladreall

درود بر شما
مشکل از جایی خودشو نشون داد که روی گوشی هوآوی دیدم بعد از روشن کردن دیتا ، گزینه GPS هم روشن میشه..بعد از سرچ و مشورت با دوستان و حتی تماس با مخابرات، دیدیم که کسی جواب درستی نمیده. و راه حلی نیست. تا برای گوشی خودم و دوستم همزمان پیش اومد و اینبار با سیم کارت ایرانسل. من نوت۳ دارم و دوستم گرند… در سامسونگ قسمت جزییات مصرف باتری یک نرم افزار یا نرم افزارک بنام gpsd یعنی دیمون یا شیطونک یا همون نرم افزارک یا بهتره بگیم agent نرم افزاری gps ، توی لیست مصرف کننده های انرژی،بعد از صفحه نمایش و بعضا بیشتر از صفحه نمایش داره باتری میخوره.
گوشی رو ریست کردم..وایپ کش و ریست کتوری کردم..فلش کردم..رام کاستوم زدم..بی فایده بود..گوشی ای که دو روز راحت باتری داشت..حتی تا ۴ روزم برام کار میکرد.حالا روزی دوبار باید شارژ میشد..تو حالت استندبای ساعتی ۱۲ درصد شارژ میخورد.. و اما یه نکته: این نرم افزار از طریق ارتباط با آنتن مخابرات موقیعت یابی میکنه و از طریق پروتکل های اینترنت، بدون اطلاع شما، موقعیت شمارو گزارش میده..ارتباطش به ۳g اپراتورها و اینکه چرا تو مناطق مختلف ،رفتارش متفوته رو نمیدونم..اما دیدم که با آپدیت جدید گوگل سرچ فعال شد..اگرچه چندماه قبل توی هواوی دیده بودمش و جالب اینجاست توی هواوی در لیست مصرف کننده های باتری نیست..اما آیکون gps رو فعال میکنه..
و اما راه حل:ریست فکتوری گوشی..در مرحله راه اندازی اولیه گوشی،تیک های اجازه دسترسی به موقعیت مکانی از طریق اپراتور و وای فای رو بردارید…ودر مراحل بعدی هم اجازه دسترسی بهش ندید..gps رو فقط در حالت جی پی اس سخت افزاری قرار بدید(gps only)…دز سامسونگ از منوی security، گزینه remote controlرو خاموش کنید(ربطی به نرم افزار ریموت تی وی نداره)…و شبکه رو روی gsm قرار بدین..تا اینجا مشکل کاملا حله..
اما اگه خواستین اینترنت ۳g استفاده کنین..تنظیمات رو دستی برای اکسس پوینت ار ایرانسل و همراه اول بگیرین و تنظیماتی که براتون پیام شده رو پاک کنید..مثلا برای ایرانسل اسم میشه: Irancell-Internet و apn میشه mtnirancellهمین..ذخیره و تمام..حالا اگه دیدین با استفاده مجدد دوباره مشکل برگشت، باید بین باتری و اینترنت ۳جی، یکی رو انتخاب کنین..که برای من مشکل حل شد و اینترنت ۳ جی هم دارم.با ۴جی امتحان نکردم چون هم نوت ۳ و هم نوت ۴ هردو ۳جی هستن متاسفانه!!!
و در نهایت Google search رو غیرفعال کنید و از کروم سرچ کنین.
فراموش نکنید که هرجا اجازه خواست برای مکان یابی از روشهایی غیر از جی پی اس سخت افزاری استفاده کنه، بهش اجازه ندید.
موفق باشی.
یا علی

فرشاد بندری

این مشکل مدیریت رم که گفته تو اندروید شیش حل شده فقط مربوط به نوت ۵ میشه یا واسه اس شیشم حل شده؟ وااای یعنی میشه این مدیریت رم اس شیشم درست شه تو این اپدیت، دیگه تبدیل به کابوس شده برام :yahoo:

امین ترنجی

دوست خوبم من قبلاً مشکل مدیریت رم داشتم، گوشی هم داغ میشد گهگاهی، اما چند تا آپدیت براش اومد در طول تابستون و پاییز الان که دارم با اس ۶ براتون کامنت می ذارم از هر لحاظ خوب و بی نقصه.

احمد

امین جان این کارو منم انجام دادم ولی درست نشد مخصوصا تو مرورگر که بازم صفحه مورد نظر رفرش میشه

امین

فرشاد جان فک کنم سومین باره دارم راهنماییت میکنم ولی انگار ندیدی هنوز 🙂
گوشیتو اپدیت کن برو تو smart manager قسمت باتری که بری نوشته detail ، بازش کن نوشته app optimization که میشه خاموش و روشنش کرد.
اگه خاموش کنی این قابلیت مدیریت رم غیر فعال میشه من روی اج+ تا ۱۲ تا برنامه هم زمان و ۴ تا تب تو کروم باز کردم هیچ مشکلی نبود البته پاور سیو هم خاموش بود.

Larry Page

مرسی امین جان 🙂

Larry Page

غنی ترین رابط اندروید :yahoo:

master

فرشاد بندری عزیز
شما قرار بود لینک ۱۰۰ تا ویدئویی که ادعا کرده بودین رو به همه نشون بدید!؟(حداقل یکی از اون ۱۰۰ تا رو هم به ما نشون بدی کافیه!)
تا جایی که یادم میاد کامنت های شما همیشه به این شکل بوده و چندین و چند بار این حرف ها رو تکرار کردید!
منتظر اثبات ادعای شما هستم.

Mohsen Gladreall

درود
یک عده ای هستن که کارشون نقد و بررسی هست..این اشخاص اگه ایرادی نگیرن از یه محصول که عملا بیکار میشن..کارشون همینه..
حالا میان میگن دوربین گوشی بیرون زده..مشکل رم داره..اینجاش اینجوره..بغل صفحه گپ داره..جالبه بعضیام میان هی حرفای اونارو تکرار میکنن..دیدین کل کلای احمقانه این جناب دکتر خازن یا اون آقای بی ادب ….. و بعضی دوستان دیگه رو..خندم میگیره بخدا…
بنظر من گوش ندین به این حرفا..اگه کاربر حرفه ای هستین مشکلی اگه هست، خودتون حل کنین..
و البته قطعا اگه مشکل اساسی باشه در آپدیت حل میشه..اگه هم مشکل نباشه که نگرانش نباشید…
والله من از همه توانایی گوشیام استفاده میکنم..تا بحالم مشکلی اگر بوده حل کردم…
یا علی

احمد

من مشکل مدیریت رم دارم حرفه ای هم نیستم میشه راهنماییم کنی ؟ راه حل های بالا جواب نداد

فرشاد بندری

باشه آقا درسته اس شیش مشکل مدیریت رم نداره و با آپدیتا مشکلش حل شده ما هم داریم الکی میگیم که مشکل داره هنوز، باریکلا به شماها که مشکل رم ندارین :))
@امین عزیز
قبل از اینکه شما بگین خودم اینکارو کردم ولی هیچ تاثیری نداره، شما اج پلاس دارین من اس شیش معمولی، شاید رو اج پلاس این مشکل با خاموش کردن اون گزینه حل میشه ولی تو اس شیش حل نمیکنه این مشکل رو

دیگه دارم کم کم وسوسه میشم که از مشکل مدیریت رم گوشیم فیلم بگیرم بفرستم واسه آقایون که حرفمو قبول کنن
آخرین رام رسمی رو هم فلش زدم، قبل و بعد از فلش هم فول وایپ کردم
اینایی که میگن اس شیش مشکل مدیریت رم نداره یا اس شیش ندارن و ندیدن این مشکلو یا اگه دارن و دیدن از رو تعصب یا نمیدونم از رو چی میخوان این مشکل رو غیر واقعی جلوه بدن
دارم هر روز با گوشی کار میکنم میبینم مشکل داره بعد طرف میگه نه نداره تو دروغ میگی!
این ملت دیوانه ان بخدا

master

شما قرار بود لینک اون ۱۰۰ تا ویدئویی که نشون میده نمایشگر اس۶ سفید رو کاملا زرد نشون میدن رو قرار بدی!؟

master

https://toranji.ir/%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%b5%db%8c-%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%ac%db%8c%d8%ac%d9%86%da%af-%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%86%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87%e2%80%8c%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4/
“فرشاد بندری
آبان ۶, ۱۳۹۴ در ۱:۰۰ ق.ظ
باشه آقا شما درست میگید، فقط کافیه صفحه نمایش رو بذارید رو حالت بیسیک تا بفهمید چقد رنگ سفید رو زرد نشون میده، تو حالت آداپتیو این زردی خیلی کمتره واسه همین حسش نمیکنید، ولی حالت آداپتیو تنها مزیتش همین رنگ سفیده که یکم به واقعیت نزدیکه، در صورتی که بقیه رنگ ها رو اشباع و تیز نشون میده و من اصلا دوس ندارم، بهترین حالت رنگش همین بیسیک هست که متاسفانه رنگ سفیدش افتضاحه، ایراد سخت افزاری نیست، تو ۱۰۰ ویدیو دیدم که وقتی حالت ضفحه رو میذارن رو بیسیک یهو همه جاهای سفید زرد و کرم میشه، میتونید برید تو یوتوب خودتون ببینید، هم تو اس شیش این مشکل هست و هم تو اس شیش اج”
—————————————
“تو ۱۰۰ ویدیو دیدم که وقتی حالت ضفحه رو میذارن رو بیسیک یهو همه جاهای سفید زرد و کرم میشه، ”
منتظر لینک یا لینک ها هستم دوست عزیز

Rhasta

مستر کاکا
بیخیال ، از این حرفا زیاده ، خیلیا از این سخنان زیبا طلاوت کردن :whistle:

طرف ی جور پست میزاره انگار خدای گوشیه بعد میره گوشی معیوب بخره ک باهاش نتونه کنار بیاد بعد هی بگه ای مشکل داره یا اون مشکل داره؟؟؟؟؟؟؟این دوحالت داره:
۱:یا اقاش براش خریده گوشیو
۲: یا الکی من من میکنه

البته سخنم درباره کسی نیستاااا کلا گفتم

احمد

مستر جان شمارتو بده تو تلگرام فیلمشو بفرستم که اس ۶ مدیریت رمش حل نشده

master

دوست عزیز احمد جان صحبت سر مشکل مدیریت رم نیست.کاری هم ندارم که حل شده یا نه!
مشکل اصلی ادعای دروغ ایشون هست.
شما به این تیکه از کامنت های ایشون دقت کنید:
“بزرگترین مشکل صفحه نمایش های امولد سامسونگ اینه که رنگ سفید رو به طرز عجیبی زرد نشون میده”
و این ادعا:
“تو ۱۰۰ ویدیو دیدم که وقتی حالت ضفحه رو میذارن رو بیسیک یهو همه جاهای سفید زرد و کرم میشه،”

فرشاد بندری

@masters
ویدیو که زیاده میتونی تو یوتوب سرچ کنی ببینی. اما برای اینکه شما بفهمی مشکل زردی رنگ سفید یعنی چی میتونم از گوشی خودم برات فیلم بگیرم که وقتی از حالت آداپتیو به بیسیک تغییر میدی چه بلایی سر رنگ سفید میاد! فقط مرد باش وقتی ویدیو رو برات فرستادم دیگه بیخودی پشت سر هم حرف نزن و در مورد چیزی که اطلاع نداری نظر نده، ایمیل یا تلگرامتو بده همین امشب برات ویدیو رو میفرستم، فقط امیدوارم بعد از دیدن ویدیو دیگه دورو ور من پیدات نشه و بفهمی در مورد چیزی که نمیدونی نباید نظر بدی، من منتظر جوابت هستم
ایمیلم : farshadbandari@gmail.com
تلگرام : telegram.me/farshadbandari
بعد از اینکه ویدیو رو دیدی مرد باش بیا تو همین پست بگو حرف کی درست بوده، من یا تو
تو همین ترنجی هم مقایسه نمایشگر زد۳ پلاس و اس شیش هست میتونی بری اونجا هم ببینی که اس شیش رنگ برف رو که سفیده رو کرم متمایل به زرد نشون میده، همه هم زیرش مسخره کردن که برف مگه زرده؟

master

دوست عزیز لازم دونستم چند تا نکته رو یاداوری کنم:
۱-اینجا من با کسی حرف خصوصی ندارم.اگر مطلبی دارید به صورت عمومی مطرح کنید.
۲- تو همون پستی که لینکش رو بالا گذاشتم کامنت ها موجود هستن و اگر به این کامنت بنده و جواب شما دقت کنید:
“احتمالا نمایشگر گوشی شما ایراد داره”وقتی میبینم سفیدو زرد نشون میده حالم گرفته میشه” این حرف شما نشون میده که یا شما بیش از حد دارین بزگنمایی میکنین یا اگر واقعیت داشته باشه کاملا ایراد سخت افزاری محسوب میشه.”
و جواب شما:
“ایراد سخت افزاری نیست، تو ۱۰۰ ویدیو دیدم که وقتی حالت ضفحه رو میذارن رو بیسیک یهو همه جاهای سفید زرد و کرم میشه، ”
متوجه خواهید شد که اشکال کار از کجاست!(شما ادعا می کنی که مشکل به صورت عمومی هست)
۳-ادعای خودتون رو به کل نمایشگرهای دیگه نسبت دادین!
“بزرگترین مشکل صفحه نمایش های امولد سامسونگ اینه که رنگ سفید رو به طرز عجیبی زرد نشون میده ”
—————————–
مقایسه که تو اینترنت زیاد پیدا میشه
مثل این:
http://8pic.ir/images/tcbr46hyquxl83rep35c.jpg
به رنگ سفید هر سه تا گوشی دقت کنید:
http://cdn01.androidauthority.net/wp-content/uploads/2015/03/samsung-galaxy-s6-vs-apple-iphone-6-aa-26-of-29-710×399.jpg
یا این یکی
http://www.droid-life.com/wp-content/uploads/2015/04/galaxy-s6-display-3-copy.jpg
و این
http://icdn3.digitaltrends.com/image/lg-g4-vs-samsung-galalxy-s6-2-1500×1000.jpg
در اخر هم توصیه می کنم نمایشگر گوشیتون رو با این الگو چک کنید:
http://8pic.ir/images/w5u8ivxeu5w52b3vpejf.png

SAMSUNG _ The Best Brand

فوق العاده زیباست ! :heart:

ايليا زندى

ایول xda کارش درسته

تم استورو نگا جه خوب شده موزیک پلیر هم عالی مشکل رم هم حل شده ایول

امین

مشکل مدیریت رم که حل شده بود با آخرین اپدیت، بالاتر توضیح دادم.

mahdi

:rose: :yahoo: منتظریم

Tech

درود خدمت دوستان عزیز
عذر میخوام ربطی به این موضوع نداره اما دیروز برای گوشی نوت ۴h من آپدیت به حجم تقریبی ۷۰ مگ اومد میخواستم ببینم برا کسی اومده ؟ زده بود برای بهتر شدن باتری و رم و رفع باگ بود . اندروید گوشیمم ۵٫۱٫۱ بود تقریبا ۱ ماه نزدیک ۱٫۵ پیش ۵٫۱٫۱ کردم.سپاس

aligap

سلام
من گوشیم رو از روز اول روت کردم و آپدیتی براش نمیاد ولی از سایت sammobile آپدیت جدید رو گرفتم. به شماره N910HXXU2COJ4 . قبلا هم COH4 بودش. با اودین آپدیت کردم.
فقط دیگه نمیشه DOWNGRADE کرد چون BOOTLOADER رو بعد از این آپدیت نمیشه تغییر داد.

محمد کردزنگنه

سلام دوست عزیز منم این آپدیتو دریافت کردم از تغیراتی که من متوجهشون شدم یکی مربوط به کیبورد فارسی میشه که الان کسره و فتحه و… بهش اضافه شده و اعداد هم فارسی شدن و البته این موردو یادم نیست که قبلا هم بود یا نه اما گزینه app optimisation هم دیدم و یه باگ هم که مربوط به باز شدن قفل از طریق اثر انگشت بود هم برطرف شده و حس کردم پنل نوتیفیکیشن هم روون تر شده قبلا باهاش یکم مشکل داشتم.

master

“حس کردم پنل نوتیفیکیشن هم روون تر شده قبلا باهاش یکم مشکل داشتم”
دقیقا این مشکل داشت ازار دهنده میشد
که خوشبختانه کاملا حل شده و به دوستان توصیه می کنم حتما اپدیت جدید رو دریافت کنن.

milad danesh

این اپ کی میا

blue eye

سلام
اخرین نسخه اپدیت نووت پنج چیه ؟ من هر چی رفرش میکنم میگه اخرین اپدیت نصبه !
راااسی گوشی عالیه بدون هیچ کندی کار میکنه من ک دارم باش حال میکنم :rose:

Sajjad

همین که یسشتر شبیه به اندروید خام شده حس خوبی رو به آدم منتقل میکنه.
حالا پیشرفت هاش بماند

mahdi3459

به نطر من این رنگ ایکن ها یه رنگ نباشه بهتره من خوشم نمیاد تو تنطیمات همه ایکنا قرمز نارنجی و.. باشه یکم ایکن متفاوت و رنگ دلنشین داشته باشه بهتره. و اون عکس که پاور و ریستارت هست قاب دورش شفاف باشه یا اصلا بدون قاب باشه قشنگتر میشه.از قاب دور ایکن خوشم نمیاد :yes:

Pars71

ظاهرش که هون تاچ ویز روی اندروید ۵ هستش که البته دوستش دارم

sinamirzaii

عالیست فقط تو یه پستی بود که زمان اپدیت هارو نوشته بود برای اون نوت۵ مدل g اپدیتش تو آذر میاد ایا برای بقیه مدل ها هم همین طور مثلا مدل c??

Mohammad Ghasemi

الان اونایی که میگن رابط کاربری سونی تغییر نمیکنه کجاااااان؟؟؟

milad danesh

داداش این تغییر نکرده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من نوت ۵ دارم این زمین تا اسمون فرق میکنه تقریبا همه قسمت ها یه تغییر داشته مخصوصا قسمت تم و از همه مهمتر رابط روشن تر شده که از مزیت این روشن شدن خوانا شدن زیر نور افتاب هست

hassan nazari

مشکل مدیریت تو اپدیت i9 تقریبا حل شد بعد از اون h2 اومد بازم بهتر شد و الان j1 اومده دیگه مشکل خاصی وجود نداره

یه سوال ؟ ایا شما از ۱۵ تا نرم افزار همزمان استفاده می کنید ؟ الان تا ۵ تا اول بسته نمیشن اگه اپتیمایز فعال نباشه ! ار مرورگر خود گوشی استفاده کنید و تست کنید نه کروم ! من کارم اینه دوستان شاید روزی ۱۰ نفر این سوال رو ازم بپرسن و مشکلشون رو حل کنم اگه j1 دارین و مشکل مدیریت رم یه اشکالی وجود داره که اینجا جاش نیست باید تو فروم های تخصصی عنوان کنید اونجا حتما حل میشه

bvb

اگه مالتی تسکینگ ردیف شده باشه عالیه از نظر من توی رابط های اندروید۱ـ سنس۲ ـ آپتیموس ۳ـ تاچ ویز

Mohammad Hossein

من منتظرم کی میاد :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی