حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با کروم بیت جان تازه‌ای به تلوزیون های قدیمی خود ببخشید!

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

اگر تمایل دارید با هزینه‌ی اندکی تلویزیون خود را به یک کامپیوتر تبدیل کنید، به شما کروم بیت را پیشنهاد می کنیم، کروم بیت محصول مشترک ایسوس و گوگل است که امروز توسط این شرکت‌ها معرفی شد. محصولی که می‌توان از آن به عنوان یک کامپیوتر مبتنی بر سیستم عامل کروم نام برد که با استفاده از درگاه HDMI می‌تواند هر صفحه نمایشی را به یک کامپیوتر کامل تبدیل نماید.

در اصل هدف از تولید محصولاتی نظیر کروم بیت، عرضه سیستم عامل کروم با کمترین قیمت است، این دانگل همانند کروم بوکیست که هیچ گونه صفحه‌ی نمایش، باتری، کیبورد و ترک پد ندارد و دقیقاً به همین خاطر است که شما می توانید با قیمتی مناسب این محصول را خریداری کنید.

این گجت ۷۳ گرمی که ایسوس قصد تولید آن را دارد از چیپست Rockchip RK3288، به همراه پردازنده گرافیکی Mali 760، و دو گیگابایت رم بهره می‌برد، که در کنار حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی می‌تواند برای استفاده‌ی روزمره بسیار مناسب عمل کند زیرا قطعاً از سیستم عامل کروم انتظار نداریم که نرم افزارهای سنگین را پوشش دهد، به همین دلیل با اضافه شدن یک پورت USB 2.0 و استانداردهای WiFi 802.11 ac و Bluetooth 4.0 می‌توان گفت این گجت برای استفاده روزمره مانند وب گردی واقعاً انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.

کروم بیت با اندازه کوچکش همیشه در گوشه کیفتان به عنوان یک کامپیوتر شخصی همراهتان خواهد بود و شما هر لحظه که اراده کنید می‌توانید مانیتورهای قدیمی خود را به مانیتورهای امروزی تبدیل کنید، فقط ۲ چیز لازم است یک در گاه HDMI و دیگری موس و کیبرد که بتوانید از طریق آن‌ها با کروم بیت ارتباط برقرار کنید. البته شاید ۲ چیز دیگر هم احتیاج شود اینترنت پرسرعت و ۸۵ دلار نا قابل برای خرید این دستگاه از آمازون!

[su_button url=”http://gizmodo.com/googles-chromebit-turns-a-tv-into-a-chrome-pc-and-is-se-1742962107?utm_campaign=socialflow_gizmodo_twitter&utm_source=gizmodo_twitter&utm_medium=socialflow” background=”#189d5c”]gizmodo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی

مشکل اینجاست که تلویزیون قدیمی ما ایرونیا درگاه HDMI نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....