حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیرعامل اپل: برنامه‌ای برای ادغام آی‌پد و مک‌بوک نداریم

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

پس از عرضه تبلت آی‌پد پرو، گمانه‌‌زنی‌هایی زیادی مبنی بر ادغام این تبلت و مک‌بوک و تولید یک محصول واحد شکل گرفت. اکنون، تیم‌کوک در مصاحبه اخیر خود با Independent، این ایده را غیرمنطقی و بی‌فایده اعلام کرده است. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره عدم ادغام آی‌پد و مک‌بوک، همراه ترنجی باشید.

مدیرعامل اپل درباره این شایعات می‌گوید:

ما به‌شدت احساس می‌کنیم که مشتریان تمایلی به ادغام آی‌پد و مک‌بوک ندارند. آنچه که ما را درباره ترکیب مک‌بوک و آی‌پد نگران خواهد کرد، این موضوع است که مشتریان، تجربه مطلوب خود را از کار با این وسیله تازه به‌دست نیاورند. بنابراین، ما تصمیم داریم هم‌چنان بهترین تبلت و مک‌بوک را در جهان بسازیم و این دو را در کنار هم تولید خواهیم کرد و نه در ترکیب با یک‌دیگر.

تیم‌کوک ادامه می‌دهد:

درست است که تفاوت‌هایی بین X86 (معماری رایانه‌های شخصی) و سری A (معماری تبلت‌های آی‌پد) وجود دارد اما این تفاوت، بسیار کم‌تر از آن‌ چیزی است که تاکنون بوده. آنچه که ما سعی در انجام آن داریم، به‌رسمیت‌ شناختن این موضوع است که مردم از محصولاتی مبتنی بر هردو پلت‌فرم iOS و مک استفاده می‌کنند.

هم‌چنین در این مصاحبه، تیم‌کوک روشن ساخته است که برخی از قابلیت‌های سیستم‌عامل آی‌او‌اس با مک OS ادغام خواهند شد. مدیرعامل اپل درباره پروژه اتومبیل آینده این کمپانی اذعان دارد:

من چیزی برای گفتن درباره برنامه‌های آینده اپل ندارم اما فکر می‌کنم که در سال‌های آتی، تغییراتی قابل توجه‌ در صنعت خودرو پیرامون محصولات الکتریکی و خودران شکل خواهد گرفت. هم‌چنین، سازندگان نیاز دارند تا برروی رابط‌کاربری محصولات خود تمرکز نمایند. بنابراین، من فکر می‌کنم تغییرات زیادی در این صنعت اتفاق خواهد افتاد.

[su_button url=”http://www.iclarified.com/52555/tim-cook-says-apple-isnt-planning-to-converge-mac-and-ipad” background=”#189d5c”]iclarified[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MacTavish

ios نقطه قوت ایفون و ایپد ایر و مینی بود.ولی همین ios بزرگترین ضعف ایپد پرو هست .تیم کوک درست می گه.ادغام تبلت و مک بوک(مثل سرفیس بوک)اصلا کار عاقلانه ای نیست.اپل می تونست کمی قابلیت لمسی به مک او اس بده و اونو برای ایپد پرو بذاره.این جوری هم فروش ایپدپرو خیلی بیشتر می شد و هم مرز بین مک بوک و ایپد حفظ می شد.

sadeghi

برنامه کجا بود بازم حرف رایگان زد این تیم کک.بحث اینه که اصلا نمیتونه ادغام کنه سوادشو نداره وگرنه خیلی وقت پیش ترکیب کرده بود. :yahoo:

master

بحث تونستن یا نتونستن نیست!!
بحث سود هست که خودش هم به شکل غیر مستقیم داره اشاره میکنه که در صورت انجام اینکار سودش کمتر خواهد بود!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی