حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایش مرسدس جدید SL در نمایشگاه هفته آینده لس آنجلس

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

مرسدس در حال آماده سازی برای پرده برداری از سری جدید SL خود در نماشگاه رسمی خودرو لس آنجلس است.این شرکت آلمانی قبل از نمایش این خودرو در نمایشگاه یک تصویر تاریک از جلوی ماشین را منتشر کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.
این کار صحبت درباره ی SLرا سخت خواهد کرد، اما SL جدید قطعا از آنچه ما در این تصویر تاریک میبینیم قابل توجه تر خواهد بود. آنچه در این لحظه می توانیم بگوییم این است که مرسدس تغییر کرده است. چراغهای جلوی که این مدل از مرسدس را بیشتر شبیه به مرسدس کلاسS و ماشین اسپرت AMG GT کرده است. جلوی ماشین در مقایسه با طرح های گذشته مرسدس فلت و جمع و جورتر بنظر می رسد. پنجره دو لایه ورودی های هوا تغییر کرده است و بنظر می رسد الگوی الماسی در پشت آنها وجود دارد.

مرسدس در حال تغییر قواعد نام گذاری برای این ماشین است، اما بنظر می رسد که SL دچار تغییرات سیستم ایمنی بدنه شده است اما در کل، مشخصات فنی SL مانند SLS خواهد بود زیرا نامش با SL کوپه شروع شده است. نمایشگاه یزرگ و رسمی برای ماشین ها در لس آنجلس در این ماه برگزار می شود. کنفرانس مطبوعاتی مرسدس در روز چهارشنبه ۱۸ نوامبر (۲۷آبان) در ساعت ۱۲:۰۵ شروع می شود و در آن کنفرانس تمامی جزئیات برای این مدل از مرسدس اعلام خواهد شد.

[su_button url=”http://www.slashgear.com/new-mercedes-sl-teased-ahead-of-la-debut-next-week-12414295/”]Slashgear[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Goodi

چه شبیه ماکسیما هست جلوش مدل ۱۴ ۱۵

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....