حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در پی حملات تروریستی دیشب فرانسه ، سرویس Hangouts از سوی گوگل برای کاربران این کشور رایگان شد

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

دیشب داعش طی ۶ حمله‌ی تروریستی باعث شد که پاریس شب پر از تنشی را تجربه کند، شبی که به گفته بشار اسد پنج سال است که سوریه با آن مواجه است! در این حملات تروریستی تعداد زیادی از شهروندان فرانسه کشته شدند و خانواده‌هایشان دائما به دنبال راهی برای اطمینان از زنده بودنشان می‌گشتند، به همین دلیل گوگل دست به کار شد و طی اقدامی پسندیده امکان تماس صوتی به فرانسه را با استفاده از سرویس هنگ‌اوتز رایگان کرد.

 اکنون کاربران می‌توانند با استفاده از وب، اندروید و iOS به طور رایگان با فرانسه تماس گرفته و جویای حال بستگان و دوستانی که احتمالاً در آنجا حضور دارند، شوند. همچنین لازم به ذکر است گوگل طی پستی که این خبر را اعلام داشته است هیچ اشاره‌ای به این که از چه کشورهایی می‌توان رایگان با فرانسه تماس گرفت نکرده و به نظر می‌رسد که تماس صوتی از هر جای دنیا به فرانسه رایگان شده است.

تماس رایگان با فرانسه با هنگوتز

این حرکت گوگل باعث شد تا فیسبوک نیز به فرانسوی‌ها کمک کند و قابلیتی جدیدی به نام Safety Check را فعال نماید که به گروگان‌ها این مکان را می‌دهد تا با Check-in کردن به خانواده و دوستانشان اطلاع دهند که  من سالم هستند و مشکلی برایم پیش نیامده است. از سوی دیگر کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز دست به کار شدند و با ارائه یک هش‌تگ با نام #PorteOuverte  سعی کردند ساکنان پاریس را در پیدا کردن بهترین جا برای پناه گرفتن کمک کنند.

[su_button url=”http://www.androidpolice.com/2015/11/13/google-makes-hangouts-calls-to-france-free-in-the-wake-of-attacks-in-paris/” background=”#189d5c”]androidpolice[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hazhparsa

الان اگه خدایی نکرده اینجا اتفاق افتاده بود اپراتورا قیمتو ۲۰برابر میکردن بیشتر سود کنن :negative:

famous

جالبه !!! همیشه چیزای خوب ک به درد بخور مال اون ور ابیا بوده و هس

Shahspik

اسکایپ هم رایگان کرده

MJS.00824

هوا خودشونو رفقاشونو خوب دارن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....