حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نقد و بررسی ویدیویی اپل آیپد پرو (iPad Pro)

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

اپل آیپد پرو نسل جدیدی در محصولات اپل است که هنوز موفقیت آن در هاله ای از ابهام به نظر می رسد، از این بابت که هنوز دسته بندی مشخصی برای آن تثبیت نشده است. تبلت های سرفیس مایکروسافت هم به همین دلیل هنوز نتوانستند مزه موفقیت را بچشند اما مشخصا ورود اپل به این دسته بندی مسلما کمک زیادی به تثبیتش می کند. آیپد پرو با سیستم عامل iOS ارایه شده است که این خود یک ریسک بزرگ است. اگر قرار است این تبلت عظیم الجثه دلیل قانع کننده ای برای خرید داشته باشد، باید دلیل قانع کننده ای هم برای کارا بودنش ارایه بدهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نقد و بررسی اپل آیپد پرو را از وب سایت TheVerge ببینیم.

verge-2015-11-06_16-40-28.0آیپد پرو با لوازم جانبی مخصوصی از جمله کیبرد و قلمی که اپل به آن Pencil می گوید می تواند عملکرد بهتری داشته باشد و درهای خلاقیت را به روی کاربران باز کند. اولین مورد مشخص درباره آیپد پرو اپل اندازه آن است، یک این تبلت واقعا بزرگ است که در رده سرفیس های مایکروسافت قرار می گیرد. علاوه بر نمایشگر ۱۲٫۹ اینچی این تبلت که رزلوشن ۲۰۴۸*۲۷۳۲ دارد ذومین موردی که نظر شما را جلب خواهد کرد قیمت آن است. قیمت آیپد پرو در مدل پایه و بدون قلم و کیبرد برابر ۷۹۹ دلار است، ۱۶۰ دلار برای کیبرد و ۱۰۰ دلار برای قلم به آن اضافه کنید تا به قیمت ۱۰۶۰ دلار برسیم! مشخصا گران است، اما در مقابل این قیمت چه دلیل قانع کننده ای برای انتخاب شدن به جای مثلا مک بوک ایر دارد؟

verge-2015-11-06_15-38-36.0

صفحه لمسی، iOS و استفاده های قلم می تواند از موارد قانع کننده به حساب بیایند. در ادامه با هم به تماشای نقد و بررسی ویدیوی آیپد پرو اپل از وب سایت TheVerge می نشینیم:

[aparat]http://www.aparat.com/v/3oXnV[/aparat]

نظر شما درباره آیپد پرو چیست؟ آیپد پرو یا مک بوک ایر؟ آیپد پرو یا سرقیس پرو؟

[su_button url=”http://www.theverge.com/2015/11/11/9705966/apple-ipad-pro-review” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]theverge[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
sadegh

یه سوال
آیا آپید پرو نرم افزارهایی مثل ادوبی ایلستریتور و فوتوشاپ و اوتودسک اسکچ بوک پرو یا آرت ریج کامل و … داره؟ یعنی صرف اینکه مقدار خیلی کمی شاید قلمش بهتر از سرفس پرو ۴ هست، پس مناسب طراحان هست؟ مثلا نرم افزار خوبی که میشناسم Paper هست ولی کافیه عایا؟

hamed8080

بله دوست عزیز هست یه چیزایی امروز یه برنامه دیگه که خیلی خیلی قدرتمند هست هم معرفی شد تو اپ استور اومد اسمش یادم نیست . اما برای طراحی کردن مطمئن باش تو آیپد خیلی چیز ها می تونی پبدا کنی .

mahyar Apple

خیلی بزرگههههههه :wacko:

L0pht

واقعن عالی واقعن اونم با ios دیگ هیچی کم نداره :yahoo: :yahoo: :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)