حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مزدا ساخت mx-5 مفهمومی را آغاز کرده است

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

زمان زیادی نیست که مزدا mx-5 میاتا ۲۰۱۶ را در نمایشگاه سما به نمایش گذاشته اما مزدا میاتا را کافی ندانست و اکنون دو مدل دیگر از این سری را در نمایشگاه عرضه می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با عرضه ی میاتا در سما، مزدا شاید مینیماستیک بنظر می رسید اما آنها بر روی یک خودروی مفهمومی دیگر به نام mx-5 اسپایدر هم کار کردند. اگر طرفداران میاتا در حال حاضر نسبت به تولید این خودرو رغبت نشان دهند، شاید هر دو خودرو به تولید انبوه برسد. برای این تصمیم باید منتظر گذشت زمان ماند.

اسپیدستر یکی از تهاجمی ترین خودروهای مفهمومی مزدا نسبت به خودروهای مفهومی دیگر این شرکت است. mx-5 اسپیدستر به جای استفاده از شیشه جلو از منحرف کننده ی باد استفاده کرده است. اسپیدستر خودروی کلاسیک کروک به سبک خودروهای ۱۹۵۰ میلادی که با رنگ آبی خود، منحصربفرد هم شده است.

1

این خودروی مفهمومی فقط در ظاهر تغییر نکرده است، با از دست دادن سقف و صندلی هایی از جنس فیبرکربن، وزن این مدل از مزدا ۲۵۲ پوند از میاتا سبک تر شده است و در مجموع به ۲۰۸۰ پوند(۹۴۳ کیلوگرم) رسیده است. اسپیدستر موتور ۲لیتری اسکای اکتیو دارد.

2

همانطور که برای اسپیدستر از مدل های وینیج الهام گرفته شده و یک ردستور کلاسیک ساخته شده است، به جای هود کروک برای اسپایدر چیزی شبیه به بادبان در سقف بکار گرفته اند.

3

کیت آیرودینامیکی سفارشی که تعلیق را کاهش داده، چرخ های جدید، با صندلی های چرم قهوه ای، یک ماشین اسپرن فوق العاده ی دیگر از مزدا در نمایشگاه سما عرضه می شود.

4

 

[su_button url=”http://www.slashgear.com/mazdas-vintage-inspired-mx-5-concepts-are-begging-to-be-built-04412885/” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]Slashgear[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Moazez

مزدا خیلی دوستداشتنیه

Navid

این چرا اینجوریه شبیه صور قبیهه یه چیزاییه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....