حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال رونمایی یوتافون ۳ اوایل سال ۲۰۱۶

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

این گونه که به نظر می‌رسد بالاخره انتظارها به پایان نزدیک است و بالاخره شاهد یوتافون خواهیم بود. یوتافون اوایل سال گذشته معرفی شد و امسال تابستان نیز یوتافون ۲ معرفی شد و به نظر می‌رسد که به زودی جایگزین آن یعنی یوتافون ۳ را مشاهده کنیم که توسط شرکت ZTE ساخته خواهد شد. با ترنجی در ادامه همراه باشید.

اگر بخواهیم به مشخصات سخت‌افزاری یوتافون ۳ نگاه داشته باشیم این مشخصات برای شما آشنا خواهد بود اما چیزی که قطعاً ما را هیجان‌زده خواهد کرد عملکرد صفحه نمایش دوم این دستگاه خواهد بود. انتظار می‌رود که یک صفحه معمولی را در جلوی دستگاه شاهد خواهیم بود و برای پشت دستگاه یک صفحه نمایش کم مصرف از نوع E Ink بکار رفته باشد.

اگر از قیمت این دستگاه بپرسید باید به شما بگوییم که طبق گزارش بلومبرگ این دستگاه حدود ۵۵۰ دلار قیمت خواهد داشت و این به این معنی است که یک تغییر قیمت را برای یوتافون ۲ باید انتظار داشته باشیم. مدیر عامل یوتافون ابراز امیدواری کرده است که سالانه موفق به فروش بیش از یک میلیون دستگاه باشد.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/11/yotaphone-3-2016-debut/?utm_source=mainrss” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی