حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت کورتانا را برای iOS ارائه کرد

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

مایکروسافت پس از به روی کار آمدن ساتیا نادلا تغییری اساسی درروند کاری و فکری خود انجام داد. از ارائه گوشی اندرویدی با سرویس‌های مایکروسافتی به‌جای گوگلی و ارائه مایکروسافت بند که بر روی هر سه سیستم‌عامل محبوب تلفن‌های هوشمند به خوبی کار می‌کرد. حال ردموندی های سوپرایزی جدید برای کاربران آیفون ارائه کردند. در ادامه همراه باشید.

مایکروسافت پس از ارائه نسخه آزمایشی کورتانا به همراه لانچر اختصاصی خودش برای اندروید دست به انتشار نسخه بتا این دستیار هوش مصنوعی محبوب برای iOS نیز زد. نسخه ارائه‌شده در شش ماه گذشته توسط کاربران منتخب و سازندگان این نسخه تست و آزمایش شده و حال مایکروسافت صلاح دیده که ابن لذت بی‌حد و اندازه را برای بقیه کاربران نیز فراهم کند.

مایکروسافت دراین‌باره گفته: ” ما همچنان از سمت بخش ویندوز اینسایدر تلاش می‌کنیم تا مطمئن باشیم کورتانا دستیار شخصی کامل شما هم باشه (اشاره کوچک به سیری!!) ولی با این حال در نظر داریم که تعداد کمتری از کاربران استفاده‌ای از این نسخه داشته باشند تا کورتانا از حالت بتا خارج شود. “

هم‌اکنون مایکروسافت ثبت‌نام و دعوت برای استفاده از نسخه بتا کورتانا را قبول می‌کند و در حال حاضر استفاده از کورتانا محدود به کاربران چینی و آمریکاییست. بسیاری از قابلیت‌های کورتانا از جمله ” Hey Cortana ” هنوز قابل‌استفاده نیستند و این نسخه دقیقاً شبیه کورتاناییست که بر روی تلفن اندرویدی و ویندوز ۱۰ خود می‌بینید هست.

هنوز مشخص نیست که آیا مایکروسافت نقشه‌ای برای هماهنگ‌سازی کورتانا با نسخه‌های اپلی Outlook و OneNote دارد یا نه، ولی تا انتهای سال میلادی با ارائه نسخه‌های جدیدتر کورتانا برنامه ردموندی ها نیز مشخص می‌شود.

از اصلی‌ترین قابلیت‌های این نسخه کورتانا ساخت یادآور و برنامه‌ریزی ملاقات و فرستادن ایمیل می‌باشد. اگر علاقه‌مند به دریافت لینک‌های دانلود و استفاده از کورتانا هستید فراموش نکنید که با استفاده از این لینک زیر ثبت‌نام خود را انجام دهید.

 

[su_button url=”http://www.theverge.com/2015/11/4/9668492/microsoft-cortana-ios-beta-preview-iphone” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]theverge[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Drip Leaks

اووووووووففف ایول اقا
نویسنده جدید مبارک

حبیب

به به جناب راد!
ورودتونو خوش آمد میگم :rose:
امیدوارم حضورتون مستدام و البته با مقالات عالی همراه باشه، که البته همینطوره!
فکر کنم سریال دبیرستان خضرا بود،سالها پیش شبکه دو نشون میداد؛
گر نکوبی شیشه غم را به سنگ، هفت رنگش میشود هفتاد رنگ!
ما در این بازی همه بازیگریم…

Navid

ما که کورتانا رو نصب کردیم رو گوشی همه ارکان گوشیو بهم ریخت حتی دوربین گوشی هم با اختلال مواجه شد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....