حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسکایپ با ویژگی‌های جدید به‌روز شد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

این هفته اسکایپ با آپدیتی ویژگی‌های جدید به دستگاه‌های اندرویدی و دارای سیستم عامل IOS آورد  که من جمله آنها فیلترهایی برای تماس ویدیویی ویدیویی بود. همچنین آپدیت اسکایپ برای دستگاه‌های آیفون و آیپد اپل قابلیت‌هایی دیگری به همراه دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همگام شدن با فورس تاچ یا لمس سه بعدی آیفون قابلیتی است که به اسکایپ دستگاه‌های آیفون پا گذاشته است همچنین برای دستگاه‌های دارای سیستم عامل IOS مالتی تسکینگ را بهبود بخشیده است.

Skype-Filters

اسکایپ در این باره بیشتر توضیح می‌دهد:

“-با انتخاب یکی از گزینه‌های منو اسکایپ که به لطف سیستم لمس سه بعدی آیفون این امکان را فراهم می‌کند می‌توانید از صفحه Home مستقیماً به مخاطبین خود دسترسی داشته باشید یا یک پیام بفرستید یا حتی آغازگر یک تماس با دوستانتان باشید.
-با گزینه‌هایی که فورس تاچ در اختیار شما می‌گذارد می‌توانید در حین تماس ویدویی نگاهی کوتاه  هم به آخرین پیام‌های رسیده داشته باشید یا با یک اشاره دیگر و لمس با فشار بیشتر مکالمه خود را به روی صفحه بیاورید.
-اگر در حال بحث با یک یا چند نفر باشید و برایتان یک تصویر یا لینک سایت و شماره تلفن بفرستند با فورس تاچ می‌تواند با یک لمس به آن نگاهی بیندازید و یا به افشاری بیشتر گزینه‌های بیشتری در اختیارتان قرار می‌گیرد که با فشاری محکمتر از قبل می‌توانید آن را به صورت کامل باز کنید.”

[su_button url=”http://blogs.skype.com/2015/10/28/add-fun-filters-to-your-skype-video-messages-in-the-latest-skype-for-android-iphone-and-ipad/” target=”blank” background=”#159f84″]Skype[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی