حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل می گوید که IBM، با خرید هر مک به جای یک کامپیوتر ویندوزی، ۲۷۰ دلار پس انداز می کند

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

کامپیوترهای مک بوک ممکن است گران تر از کامپیوترهای ویندوزی باشند اما، اپل ادعا می کند که خرید مک بوک ها برای خریداران در دراز مدت، موجب صرفه جویی در پول ها و هزینه های آن ها می شود.

با ترنجی در ادامه مطلب همراه باشید.

اپل، دیروز و در طول گزارش ارائه درامد سه ماهه خود، توسط لوکا مااستری، مدیر ارشد مالی خود، به این نکته اشاره کرد که شرکت آی بی ام، با خرید هر مک بوک به جای یک کامیپوتر ویندوزی سنتی، مبلغی در حدود ۲۷۰ دلار را برای خود ذخیره و صرفه جویی می کند. این امر عمدتا به دلیل کاهش هزینه های بیشتر در بخش IT و ارزش مالی باقی مانده بهتر است.

وی همچنین گفت که در حال حاضر، بیش از ۳۰۰۰۰ مک بوک در داخل دفتر شرکت آی بی ام مستقر است و آی بی ام در نظر دارد که، تا پایان این هفته، ۱۹۰۰ مک بوک دیگر را هم به شرکت خود اضافه کند. در توضیح و تکمیل این مطلب باید به شما بگوییم که بر اساس قراردادی که آی بی ام با اپل به امضا رسانده، این شرکت متعهد شده تا ۵۰۰۰۰ مک بوک را تا پایان سال جاری از اپل بخرد.

9446a046f25f9e59b5c05a85eaa6246a

البته باید بگوییم که این اولین بار نیست که ما صحبت هایی را از اپل و آی بی ام، پیرامون بهره وری بالاتر مک بوک ها نسبت به کامپیوترهای پی سی می شنویم. تنها همین چند هفته پیش بود که فلچر پریوین، در کنفرانس JAMF Nation 2015، اعلام کرد که، تنها ۵ درصد از کارمندان آی بی ام که مک بوک دارند، به میز کمک IT فراخوانده می شوند، این در حالیست که این آمار برای کاربران ویندوزی ۴۰ درصد است.

این موارد شاید برایتان این جریان را روشن سازد که چرا اپل، به رکورد بالایی در فروش مکینتاش در این سه ماهه دست یافته است. در این سه ماهه اخیر، اپل ۵٫۷ میلیون مکینتاش فروخته است که ۳ درصد بیشتر از بازه زمانی مشابه در سال گذشته است. همچنین اپل از این میزان فروش مک، توانسته ۶٫۸ میلیارد دلار برای خود درامد کسب کند. باید گفت که فروش مکینتاش، پس از آیفون، بیشترین سهم درامدی اپل را تشکیل می دهد.

در پایان باید بگوییم که چنین مواردی می تواند به نفوذ اپل در بازار سرمایه گذاری کمک کند. تیم کوک مدیرعامل این شرکت در این زمینه گفته است که اپل در حال حاضر توانایی تولید محصولاتی به ارزش کلی ۲۵ میلیارد دلار را دارد. او می گوید که فروش شرکت از سال گذشته تاکنون ۴۰ درصد رشد داشته، که او از آن به عنوان “بردار رشد عمده” نام می برد.

تیم کوک می گوید : کسب و کار را نباید دست کم گرفت. من به هرجا که می نگرم، در آن یک فرصت قابل توجه برای سرمایه گذاری در کسب و کار می بینم.

[su_button url=”http://uk.businessinsider.com/apple-says-ibm-saves-270-for-every-mac-it-uses-instead-of-a-pc-2015-10″ target=”blank” background=”#159f84″]BI[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Larry Page

ترنجی پوشش بده. تست سرعت نکسوس ۶P و آیفون ۶S Plus

https://www.youtube.com/watch?v=q2Hx3dOP9xI

amir nazeriyeh

حرف مفت میزند

mostafasaeedix

😐

riofarina

تیم کوک می گوید : کسب و کار را نباید دست کم گرفت. من به هرجا که می نگرم، در آن یک فرصت قابل توجه برای سرمایه گذاری در کسب و کار می بینم.
:unsure: کو ؟کجا؟من که هر طرف و نگا میکنم فقط ورشکستگی میبینم

Ali.R

اگه قرار بود شما هم اون فرصتها رو ببینی، پس فرق شما با تیم کوک چیه؟ 🙂

riofarina

دقیقا ولی بهتر بود میگفتی فرق ایران با آمریکا چی بود.
اینجا هر طرف و نگا میکنی و قصد سرمایگذاری داری میبینی یکی تور پهن کرده جیبتو خالی کنه.
منظور من بیشتر این تفاوت بود.
یک نمونه بارز از کلاهبرداری در ایران
http://www.machinemag.ir/News.aspx?ID=8458

a_041

تیم کوک بعضی مواقع چرت و پرت زیاد میگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسین عامریان