حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستبند HTC Grip اوایل سال ۲۰۱۶ به بازار خواهد امد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

شرکت‌های زیادی تاکنون به سراغ تشکیل اکوسیستم رفته‌اند اما کم شرکتی پیش‌آمده است که بتواند با ایده جدید دوام داشته باشد. اچ‌تی‌سی در تابستان امسال از دسبتند سلامتی خود معرفی کرد. شما نیز شاید از یاد برده باشید اما HTC Grip نام گجتی بود که پلتفرم سلامتی اچ‌تی‌سی را بر روی مچ دست شما اجرایی خواهد کرد. در ادامه همراه باشید.

بیانیه منتشرشده از سوی اچ‌تی‌سی بابیان این‌که قصد دارد در سال آینده اکوسیستمی جدید از محوصلات خود را معرفی کند، تأیید کرد این شرکت موج جدیدی از دستگاه‌های خود را برای سال آینده آماده خواهد کرد. تصمیم اچ تی سی مینی برای این خواهد بود که بتواند دستگاه‌های جدید برای مدیریت فعالیت انسانی تولید کند. بد نیست به عینک واقعیت مجازی این شرکت نیز اشاره‌کنم که در نوع خود می‌تواند بسیار جذاب باشد.

سخنگو اچ‌تی‌سی معتقد است که به دلیل کیفیت بالای محصولات این شرکت می‌تواند با تولید مجموعه‌های بر اساس پلتفرم در نظر گرفته‌شده تمام فعالیت‌های بدن مخصوصاً ورزشکاران را زیر نظر بگیرد و اطلاعات خوبی را در عوض ارائه دهد. HTC Grip یک صفحه‌نمایش ۱٫۸ اینچی از نوع PMOLED است که با دستگاه‌های اندروید ۴٫۳ به بالا و iOS 7 به بالا متصل خواهد شد. اوایل سال آینده منتظر ورود این گجت هستیم.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/HTC-Grip-fitness-band-delayed-until-early-2016_id75066″ target=”blank” background=”#159f84″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad rostami

ایشالا که موفق بشه این محصولش
فعلا که وضعیت اصلا خوب نیست 😥

REZA

تو نگاه اول که مث اپل واتچ خوب بنظر نمیاد،ببینیم چی توش داره!

amir Narimnpour

موفق نمیشه
حداقل با یه شرکتی همکاری میکرد ک سابقه تولید این جنسو داشته باشه
اینا ک جفتش اولین بارشونه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....