حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

روز دوشنبه ۴ آبان تلویزیون اپل به بازار عرضه خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

تیم کوک مدیرعامل اپل چندی پیش گفت که تلویزیون اپل برای خرید از روز دوشنبه در اختیار مردم قرار خواهد گرفت. در ادامه با ترنجی همراه باشید.
تلویزیون بخش عمده ای از زندگی ماست. همه ما دور صفحه نمایشی بزرگ برای تماشایی بزرگ و اتفاقات بزرگ جمع می شویم. اما بطور کلی گویا تلویزیون دچار رکود شده است. اکنون گویا وقت آن شده که بگوییم اپلیکیشن ها آینده تلویزیون هستند.

با تلویزیون اپل می توانید محتویات مولتی مدیای موردعلاقه ی خود را بر روی آی تیونز، یوتیوب، Hulu، inetflix، plus و شبکه های ورزشی، موزیک، فیلم، سریال و سایر برنامه های مورد علاقه ی خود را در تلویزیون خود با کیفیت عالی پخش کنید کافیست آن را به سیستم خود وصل کنید تا با اتصال به اینترنت آنها را تماشا کنید.

کوک در کنفرانس تکنولوژی وال استریت ژورنال در لاگوناپیچ کالیفرنیا این نوید را به مردم داد و همچنین گفت که تلویزیون اپل دارای ۷۰۰ کانال است وهر چیزی که از یک تلویزیون هوشمند انتظار دارید می توانید در تلویزیون اپل ببینید. طبق گفته های کوک، تجربه تماشای تلویزیون در دهه آینده، یعنی تماشای برنامه های مورد علاقه تان به طور مستقیم از iphone یا ipad یا mac است.

COOK
قیمت تلویزیون اپل ۱۴۹ دلار یعنی بیش از رقبایش مثل آمازون، فایرتی وی و کروم کست است. کوک گفت:

” تلویزیون اپل راه تماشای تلویزیون مردم را تغییر می دهد، خرید این دستگاه از خرید کابل های HBO بسار راحت تر است. تا به حال سعی کرده اید که یک سرویس تلویزیون کابلی خریداری کنید؟ فردا امتحان کنید و ببینید چندبار با آنها تماس می گیرید و از آنها می پرسید که چگونه کار می کند. این مدل ها عمر مفیدشان تمام شده است!”

کوک در ادامه افزود :

” صاحبان این شرکت ها مجبور هستند محصول خود را به روز رسانی کنند. تعداد کمی از صاحبان شرکت ها معتقدند که مدل موجود تا ابد باقی خواهد ماند. وقت آن رسیده که تحولی رخ دهد و به آینده نگاه کنیم!”

کوک همچنین درباره محیط برنامه بر روی تلویزیون اپل هم گفت که قویتر خواهد شد و تاکید کرد که برنامه اپل قطعا شامل چیزهایی است که شما می خواهید. یک صفحه نمایش بزرگتر برای انجام بازی و یا تماشای سایر علاقمندی های شماست. تلویزیون به روز رسانی شده اپل با ویژگی های جدید، با ریموتی جدید و اپلیکیشن های جدید خواهد آمد.
در حالیکه کوک درباره تلویزیون شرکت خود صحبت می کرد، جرارد بیکر، سردبیر ارشد وال استریت ژورنال، درباره ماشین اپل هم پرسید و کوک جواب داد که ماشین اپل تحول بزرگی در صنعت خودروسازی ایجاد خواهد کرد. چیزی که ما می خواهیم دستیابی مردم در یک مدت زمان کوتاه به آنچه انتظار دارند است.

[su_button url=”http://money.cnn.com/2015/10/20/technology/tim-cook-wsjd-2015/” target=”blank” background=”#159f84″]CNN[/su_button][su_button url=”http://www.apple.com/tv/” target=”blank” background=”#159f84″]Apple[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Moazez

منظور از apple tv تلویزیون نیست بلکه یک دستگاه هست که محتواهای خاص که در بالا نام برده شده در تلویزیون میشه دید.

Moazez

شما درست ترجمه کردید ولی مفهوم متن داره میگه انگار اپل تلویزیون ساخته.

Mehran.s.z2

این با تلوزیون خیلی فرق میکنه تو تلوزیون فقط سری X سونی B-)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....