حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نرم‌افزار بوم‌رنگ(Boomerang) توسط اینستگرام معرفی شد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

تیم نرم‌افزاری اینستگرام به تازگی نرم‌افزاری  بسیار جالب را منتشر کرده است که شیوه آن در اشتراک گذاری ویدیو و تصویر بسیار متفاوت و کاملاً خلاقانه است. پیش از این نیز شاهد عرضه دو نرم‌افزار Hyperlapse و Layout از سوی اینستگرام بودیم اما حالا بوم‌رنگ پا به میان نهاده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بوم رنگ برای دو پلتفرم اندروید و iOS منتشر شده است. در این نرم‌افزار شما می‌توانید با گرفتن ۵ عکس ویدیوهایی بسازید که قابلیت تماشا به صورت معکوس هم دارد. این نوع تصویر برداری با Vine و تصاویر GIF متفاوت است در بوم‌رنگ باید با اولویت نمایش معکوس ویدیو به تصویر برداری نگاه کرد و اینستگرام امیدوار است که با بوم‌رنگ مردم را به خلاقیت تشویق کند. همانند نرم‌افزارهای Hyperlapse و Layout این نرم افزار با فرض و امید اینکه تنها روی اینستگرام و فیسبوک منتشر می‌شوند لینک اختصاصی ندارد  اما اگر کاربران زیادی از آن استقبال کنند اینستگرام بومرنگ را توسعه می‌دهد و لینک را به این نرمافزار اضافه می‌کند، شاید نداشتن این قابلیت کاربران را به سمت Snapchat سوق دهد. اما نظر شما چیست؟

ویدیو زیر را برای درک بهتر این نرم افزار مشاهده کنید:

 


[aparat]http://www.aparat.com/v/tYSym[/aparat]


 

 

[su_button url=”http://www.engadget.com/2015/10/22/instagram-boomerang-app/” target=”blank” background=”#159f84″]Engadget[/su_button]


اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trojan

و همچنان وینفون نقش بوووووووووققققق رو داره

اینستاش هنو تو بتا هست

Jahandar

این کاملا تقصیر مایکروسافته . چون شرکتها تکلیفشون رو با این شرکت نادان نمیدونن . در این سالهای اخیر هر یکی دو سال کل سیستم عاملش رو کن فیکون کرده و کسایی که ازش خرید کردند متضرر نموده . اصلا معلوم نیست با خودش چند چنده . ویندوز موبایل رو کرد وینفون . بعد وینفون رو کرد ویندوز موبایل . بعد ویندوز موبایل رو کرد ویندوز . به این میگن مدیریت یلخی و گتره ای ! همین عدم ثبات سیاست گذاری و یلخی گری و تصمیم گیری گتره ای باعث شده شرکتهای نرم افزاری هم جرات نزدیک شدن به سیستم عاملهای موبایل این شرکت رو نداشته باشند . چون اولا مشتریهاش بدلیل همون سیاستهای یلخی کمند . ثانیا با همین سیاستهای یلخی ممکنه دو روز دیگه دوباره کل سیستم عامل رو به هم بریزه و اون شرکت نرم افزاری مجبور بشه بشینه نرم افزارش رو از نو بنویسه برای سیستم عامل جدید و این یعنی کلی هزینه … یک دور کاملا باطل ! فقط باید امیدوار بود که این سیستم آخری ثابت بمونه و یک رغیب برای آیفون و اندروید پیدا بشه .

Moji

آقای جهاندار شما خودتونم مث اینکه متوجه نیستین آیفونم سیستم عامل ورژن جدیدش میاد نرم افزارا برای کالیبره کردن باید کد نویسی جدید و آپدیت کنن!
بعدشم سیاست مایکروسافت از ۲۰۱۲ معلومه، اون چیزی که عوض شده فقط اسم سری های ویندوزه که توی اندرویدم هر ورژن متفاوته، وگرنه منم با گوشیه دو سال پیشم الان ویندوز ۱۰ دارم و گمون نکنم اون سیاستی که شما گفتی وجود داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی