حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینتل نسل بعدی مودم های آیفون را خواهد ساخت

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

جدید ترین گزارش اینتل از به کار گیری هزاران نیروی انسانی برای ساخت نسل بعد مودم های اپل خبر می دهد. در ادامه با ما همراه باشید. 

بر طبق آخرین گزارشات منتشر شده از سوی اینتل، این شرکت ساخت مودم های  LTE مورد استفاده در نسل بعدی آیفون ها را بر عهده خواهد گرفت به همین منظور این شرکت منابع انسانی مختلفی را جمع آوری کرده تا مودم های Intel 7360 LTE را با پردازنده های نسل بعدی ایفون یکپارچه سازی کنند.

قصد این دو شرکت بزرگ آمریکایی  این است که چیپ هایی مانند چیپ  AX کنونی که تا پیش از این در آیفون ها استفاده می شد بسازند که در آن پردازنده و مودم هر دو در یک چیپ کوچک سریع و کم مصرف قرار گیرند.

با توجه به این موضوع که اپل برای ساخت نسل های قبلی تراشه های خود از سامسونگ و TSMC کمک می گرفته و کوالکام هم وظیفه‌ی ساخت مودم های این شرکت را بر عهده داشته است، اکنون باید دید که قطع همکاری با این شرکت ها و شروع همکاری با اینتل چه تاثیری می تواند بر محصولات این شرکت بگذارد.

[su_button url=”http://www.theverge.com/2015/10/16/9558533/intel-apple-iphone-chip-lte-modem” target=”blank” background=”#159f84″]theverge[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

ورودتون به جمع نویسندگان موبالک :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....