حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی احتمالا اولین لپ‌تاپ خود را با نام MateBook عرضه خواهد کرد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

اخیرا خبر رسیده است که هواوی قصد دارد تا وارد بازار لپ‌تاپ شود و اولین لپ‌تاپ خود را با نام MateBook عرضه کند. اخیرا این شرکت، نام “MateBook” را ثبت کرده است و به همین دلیل، گفته می‌شود که هواوی قصد دارد تا با عرضه‌ی این محصول، وارد بازار پی‌سی شود. هنوز جزئیات مربوط به این لپ‌تاپ منتشر نشده است اما احتمالا در آینده‌ای نزدیک، جزئیاتی از آن منتشر خواهد شد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

قطعا هواوی، تنها تولیدکننده‌ی اسمارت‌فون چینی نیست که قصد دارد تا وارد بازار پی‌سی شود. در چند ماه اخیر نیز شایعه شده بود که شیائومی قصد دارد تا وارد این بازار شود. احتمالا اولین لپ‌تاپ شیائومی در سال ۲۰۱۶ به صورت رسمی معرفی شود.

شرکت هواوی اخیرا نام “MateBook” را در کشور چین ثبت کرده است. هواوی معمولا از نام Mate برای گوشی‌های خود استفاده می‌کند و ثبت “MateBook” به این معنی است که باید منتظر یک تبلت بزرگ‌تر یا یک تبلت/پی‌سی هیبریدی از سوی هواوی در آینده‌ای نزدیک باشیم. هنوز هیچ اطلاعاتی از مشخصات احتمالی لپ‎‌تاپ هواوی در دسترس نیست اما چه کسی می‌داند، شاید هواوی این نام را تنها ثبت کرده است و قصدی برای عرضه‌ی لپ‌تاپ خود ندارد یا واقعا قصد دارد تا وارد بازار پی‌سی شود.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/10/huawei-might-enter-laptop-market-with-the-matebook/” target=”blank” background=”#159f84″]Ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmadreza1331

همینو کم داشتیم ! 😥

MAHDI_BM

کار جالبیه.
لپ تاپ نوکیا رو یادتونه؟ Nokia Booklet
خیلی خوب بود. یه لپ تاپ خیلی سبک ویندوزی که همهء امکانات یه یه وسیلهء همراه رو داشت. باطریش ۹ ساعت کار می کرد. کنار رم ریدرش یه اسلات سیمکارت داشت که واقعاً یه جی اس ام مودم اینترنال بود.
حیف که پشتیبانی نشد … انگار خود نوکیا هم باور نداشت که میتونه یه بازار جدید برای خودش ایجاد کنه و یه تحول جدید توی لپ تاپ های همیشه همراه. :scratch:

amirooo

هواوی برند خوبه بعد گوشی موبایل و تبلت لپ تابش هم مطمئنا باید خوب باشه سایت زنبیل هم قیمت گوشی های هواوی که داره نسبت به جاهای دیگه خیلی بهتره
http://www.zanbil.ir/filter?f=p62%2Cb113

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی