حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برنامه‌ی فیس‌بوک مسنجر هم‌اکنون برای اپل واچ در دسترس است

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

اپل در رویداد رسانه‌ای که در ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) برگزار کرد، اعلام کرد که برنامه‌ی فیس‌بوک مسنجر (Facebook Messenger) به صورت رسمی برای سیستم‌عامل watchOS 2 منتشر خواهد شد و کاربران قادر خواهند بود تا آن را بر روی اپل واچ (Apple Watch) خود نصب کنند. امروز، این برنامه در فروشگاه نرم‌افزاری اپل منتشر شده است و کاربران اپل واچ می‌توانند آن را دریافت کنند. این برنامه به کاربران اجازه خواهد داد تا بتوانند استیکر و لایک ارسال کنند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

برای نصب فیس‌بوک مسنجر بر روی اپل واچ خود، ابتدا باید فیس‌بوک مسنجر را بر روی آیفون خود نصب کنید و سپس به مسیر Watch app > My Watch > Messenger > Show App on Apple Watch رفته و گزینه را فعال کنید. علاوه بر اضافه شدن پشتیبانی از اپل واچ، فیس‌بوک مسنجر هم‌اکنون با Spotlight Search بر روی آیفون و آیپد با iOS 9 کار می‌کند. این برنامه، از قابلیت مالتی‌تسکینگ آیپد که در iOS 9 اضافه شده نیز پشتیبانی می‌کند؛ این بدان معناست که می‌توانید در آیپد ایر ۲، این برنامه را همزمان در کنار دیگر برنامه‌ها باز کنید.

با Spotlight Search می‌توانید بدون واردشدن به برنامه، بین مخاطبین و گفت‌وگو‌های خود، جست‌وجو انجام دهید. این قابلیت، اخیرا در iOS 9 اضافه شده است و برنامه‌ها می‌توانند از این قابلیت نیز استفاده کنند.

 Facebook-Messenger-is-now-available-as-a-native-app-for-the-Apple-WatchزFacebook-Messenger-is-now-available-as-a-native-app-for-the-Apple-Watch (1)

Facebook-Messenger-is-now-available-as-a-native-app-for-the-Apple-Watch (2) Facebook-Messenger-is-now-available-as-a-native-app-for-the-Apple-Watch (3)

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Facebook-Messenger-app-now-available-for-Apple-Watch_id74545″ target=”blank” background=”#04c076″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی