حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دفترچه سونی اکسپریا زد ۵ و زد ۵ کامپکت پیش از عرضه منتشر شد + زبان فارسی

نوشته

8 سال قبل | 17 دیدگاه | ترنجی

سونی امسال با معرفی سه گوشی اکسپریا زد ۵ پریمیوم ،زد ۵ و زد ۵ کامپکت همراه با دوربین پیشرفته جدید در نیمه سال ۲۰۱۵ متفاوت ظاهر شد، حال قبل از عرضه این گوشی‌ها خبر‌هایی از آنها به گوش می‌رسد، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

z5 2

حال که به نظر می‌رسد گوشی‌های سری زد ۵ برای فروش راهی مغازه‌ها می‌شوند در این زمان مشخصات نهایی دستگاه در دفترچه راهنمای رسمی بیش از هر زمان دیگری جلب نظر می‌کند. دفترچه‌ها در سایت سونی منتشر شده اند و در زبان اصلی موجود می‌باشند که از سایت رسمی سونی می‌توانید آنها را دریافت کنید.
در آخر بار دیگر مشخصات اصلی این سه گوشی را مرور می‌کنیم که هر سه گوشی با داشتن دوربین ۲۳ مگاپیکسلی و پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۱۰ و سنسور اثر انگشت با هم مشترک هستند.
سونی اکسپریا زد ۵ پریمیوم دارای صفحه نمایش رنگی لمسی با سایز ۵٫۵ اینچ و رزولوشن ۳۸۴۰ × ۲۱۶۰ | ۴K دارای تراکم ۸۰۶ پیکسل بر هر اینچ متفاوت ترین عضو این خانواده است ،به ترتیب سایز صفحه زد ۵ و زد ۵ کامپکت ۵٫۲ و ۴٫۶ اینچ می‌باشد.

دفتچه راهنمای فارسی زد ۵

دفتچه راهنمای فارسی زد ۵ دو سیمکارت

دفتچه راهنمای فارسی زد ۵ کامپکت

 

[su_button url=”http://www.xperiablog.net/2015/10/02/xperia-z5-and-z5-compact-manual-now-available/” target=”blank” background=”#159f84″]xperiablog[/su_button][su_button url=”http://support.sonymobile.com/global-en/xperiaz5dual/supportDocumentation/” target=”blank” background=”#159f84″]sonymobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nfs

دفترچه اش اومده خودش نیومده :scratch:

هیولای فیلم برداری و عکس برداری

بچه ها یک سوال دارم.
همان طور که میدونید پردازنده مورد استفاده در این گوشی ۸۱۰ هست و درباره این پردازنده حرف و حدیث زیادی وجود داره.
مثل گرمایی زیاد.

حالا میخوام بدونم این مشکل گرما رو سونی با سیستم خنک کننده برطرف کرده یا شرکت کوالکام این مشکل رو در ورژن جدید این پردازنده حل کرده.

ایا با باز شدن این گوشی (مثلا برای تعمیرات) ایا این سیستم خنک کننده کارایی خودش رو به مرور زمان از دست نمیده؟

AMIR 2311

به احتمال زیاد تا حد زیادی از گرمای ۸۱۰ کم شده چون در روز های اول طبق تست ها دوربین تونست بیش از ده دقیقه ۴k بگیره کوالکام هم نسخه دوم ۸۱۰ رو جایگزین اون کرده که کاملا نه اما بخش زیادی از گرمای ۸۱۰ کم شده بود و با توجه به اینکه سونی از ژل سیلیکون و بقیه موارد برای کم کردن حرارت گوشی استفاده کرده فکر نکنم گرما یا مشکلات زیادی داشته باشه فکر نکنم با باز کردن گوشی خنک کنندش دچار مشکل بشه .

far_zad

من دیروز با زد۵ کار کردم

چند دقیقه ای هم با دوربینش کار کردم تا ببینم مثل زد۳+ بیرون میاد یا نه.

تو ۵ دقیقه هیچ اتفاقی نیفتاد و گرمای پشت گوشی هم طبیعی به نظر میرسید.

این مشکل حل نشده ذاتا. اما تو نسخه آخر اسنپ ۸۱۰ یکم کمتر شده و همچنین راهکار سونی در دفع گرمای چیپ هم ظاهرا کمی موثر بوده.
از این جهت میشه گفت مشکل حادی وجود نداشته باشه.
اما باید یکم صبر کرد تا گوشی به صورت عمده خریداری بشه و اونوقت اگه مشکلی بود حتما اخبارش میاد

Moazez

کجا کار کردید؟

far_zad

اروپا

سلام

دوست عزیز اگه گوشی برا تعمیر باز شه و ب خصوص برد گوشی جابجا بشه(محل برخورد چیپ روی برد با قطعه مسی )بهتره دوباره خمیر حرارت گیر و انتقال حرارت ب اون محیط زده بشه

ممنون

ЖǷΣRÏA

به نظرتون زد دو رو بدم زد پنج بگیرم یا نه؟ :scratch:

AMIR 2311

بستگی داره به استفاده خودتون هر موقع z5 امد با z2 خودت مقایسه کن ببین میارزه عوض کنی یا نه
من که z2 دارم زیاد تمایلی به عوض کردن گوشی ندارم چون واقعا همه نیازهامو برطرف میکنه البته اگه بخوایم تغییرات z2 نسبت به z5 رو نگاه کنیم قطعا نمایشگر و دوربین و سخت افزار بهتره از z2 بازم به استفاده خودت برمیگرده .

Moazez

والا سونی یه z2 ساخت که از بس بی نقصو عالیه هیچکس دلش نمیاد عوض کنه.خخخ

AMIR 2311

واقعا اقای معزز این z2 رنگ سفیدی که من دارم همه عاشق گوشیم شدن من دلیلی برای عوض کردنش واقعا نمیبینم هم دمش گرم سونی اپدیت میده هم بقیه چیز هاش نیازهای منو برطرف میکنه

Moazez

موافقم داداش گلم

Moazez

نهایت احترام یک برند به هموطن ما همین گذاشتن دفترچه راهنمای فارسی در جعبه هست. سونی خدایی خیلی بما احترام میذاره. آپدیت میده به ایرانیا زودتر از همه میده،دفترچه راهنمای فارسی میذاره.

احمد

:rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

Rhasta

تو پست قبل گفتی هر وقت ثابت کردی ک من گفتم dxo نا معتبره بعدا بیا حرف بزن!!!!

خب میتونم بپرسم من کی این حرف بهت زدم ک خودم خبر ندارم!!مو خدارو شکر مثل بعضیا تعصب ندارم و هیچ وقت هم بی احترامی نکردم ولی این حرف شما درست نیست الکی از خودتون در میارید و میگید شما این حرف زدید(البته میدونم چرا اینو گفتی خخخخ)

خدا شاهده من یادم نیست چنین حرفی ب شما زده باشم ،اگه واقعا شما راست میگید ،بگید من کی و کجا ب شما این حرف زدم تا معذرت خواهی کنم ولی درست نیست الکی الکی بیای توهین کنی و بگی تو این حرفه زدی

از بقیه دوستانم معذرت(بی ربط بود)

ممنون

MERLIN-LFA

اقا ول کن دیگه زیر هر پست بند کردی
دنباله دعوا و تشنجی ؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی