حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل مپ حالا برای اپل واچ در دسترس است

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

نقشه های گوگل راه خود را از آیفون به اپل واچ باز کرده اند. این اتفاق، مدیون به روز رسانی اپلیکیشن گوگل مپ توسط گوگل برای iOS است که در روز سه شنبه توسط گوگل منتشر شد.

با ترنجی در ادامه مطلب همراه باشید.

سازگاری اپل واچ با اپلیکیشن گوگل مپ سرانجام در نسخه  ۴٫۱۱٫۰ میسر شد و اکنون، اپلی ها می توانند اپلیکیشن گوگل مپ را از طریق آیفون برروی مچ های خود توسط اپل واچشان مشاهده کنند.

برروی ساعت اپل اکنون می توانید زمان تخمینی رسیدن به مقصد را با دوچرخه، اتومبیل و حمل و نقل عمومی توسط گوگل مپ مشاهده کنید. همچنین، علاوه بر این، شما می توانید اکنون برروی اپل واچتان به کمک گوگل مپ، برای لیست های مکانی مشخص جهت یابی کنید.

پیش از انتشار گوگل مپ، دارندگان اپل واچ تنها می توانستند به نقشه های اپل برروی ساعتشان دسترسی داشته باشند و با توجه به فضاحتی که اپل در نقشه هایش در ابتدای کار و در طول سه سال پیش به وجود آورد، خیلی از کاربران نقشه های کامل گوگل را ترجیح داده و منتظر ورود این نقشه ها به اپل واچ بودند.

اما میان نقشه های اپل و گوگل برروی اپل واچ تفاوت هایی هم وجود دارد. اپل برای نقشه هایش از موتور تاپ تیک اپل واچ در جهت حرکت به سمت چپ و راست کاربران استفاده می کند، در حالی که کاربران باید برای گوگل مپ از طریق لیستی که کاربر می تواند آن ها را برروی صفحه اپل واچ اسکرول کند برای جهت یابی کمک بگیرند.

باید دید که اپلیکیشن گوگل مپ در طول زمان تا چه اندازه برای اپل واچ کامل خوهد شد و اپل در مقابل این رقابت، چه فکری برای تکامل نقشه های خود، در ساعت هوشمندش خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسین عامریان