حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیم کوک : اپل iOS و OS X را با هم ادغام نمی کند

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

حالا که اپل، خط میان سیستم عامل پست پی سی هایش را با پی سی هایش بیش از هز رمانی با معرفی آیپد پرو باریک کرده، و برای همگان در این چند سال سنت شکنی های زیادی داشته، خیلی ها برایشان این نکته وسوسه انگیز شده بود که اپل روزی در محصولی یک سیستم عامل با تلفیق OS X و iOS عرضه کند. اما با همه این تفاصیل، تیم کوک مدیرعامل اپل در طی مصاحبه ای، این صحبت ها را در حد وسوسه باقی گذاشت و آب پاکی را برروی دست همه ریخت و این مسئله را از اساس رد کرد.

با ترنجی در ادامه مطلب همراه باشید.

پس از معرفی آیپد غول پیکر ۱۲٫۹ اینچی از سوی اپل، خیلی ها کم کم، منتظر ادغام iOS و OS X با یکدیگر بودند تا چیزی شبیه ویندوز ۱۰ به سبک سیب گاز زده پدید آید. اما تیم کوک با رد این انتظار و با بیان این جمله که “آن ها را از هم جدا کنید” رسما اعلام کرد که اپل، برنامه ای برای ادغام iOS و OS X با یکدیگر ندارد. تیم کوک گفت :

تلفیق این دو با هم سبب به دست آوردن بهترین تجربه نمی شود.

او گفت که چنین اقدامی، ایده های جدید اپل را کامل نمی کند.(او توضیح داد که چرا OS X نمی تواند گزینه های لمسی را در خود داشته باشد.) پس با این صحبت ها کاملا روشن است که تیم کوک، هیچ فشار و تهدیدی را از سوی مایکروسافت در این زمینه حس نمی کند.

تیم کوک اذعان داشت که هیچ گونه کینه ورزی و خصمی را در رقابت با مایکروسافت جایز نمی داند و برعکس این، او معتقد است که آن ها می توانند با شراکت در همه چیز با یکدیگر به رقابت بپردازند.

کوک در این زمینه به معرفی آیپد پرو و ارائه آفیس مایکروسافت در این زمینه اشاره می کند و عنوان می کند که ترجیح می دهد که اپل و مایکروسافت با یکدیگر همکاری داشته باشند تا این که مبارزه کنند.

در ادامه، تیم کوک ادعا کرد که کوپرتینو، با ترس از کارها اداره نمی شود و شرکت اپل دارای اقتدار بزرگی در بازار معاملات است.(اپل دارای درامد اقتصادی ۲۵ میلیارد دلاری در طول یک سال بوده است) او ادامه می دهد: این روزها تفاوت واقعی میان دستگاه های شخصی و اداری وجود ندارد. او می گوید که امروزه دیگر هیچ کس یک تلفن هوشمند ویژه کسب و کار تجاری و اداری نمی خرد.  ما میدانیم که بلک بری از گفتن چنین چیزی خوشحال نخواهد بود.  اما در چنین شرایط سختی آن ها راهی جز این نداشتنند.  باید گفت که تنها اپلیکیشن ها هستند که باعث می شوند تا تلفن های هوشمند برروی دست شرکت های سازنده آن ها باد نکند.

[su_button url=”http://www.engadget.com/2015/09/29/apple-ceo-on-merging-platforms-and-enterprise/” target=”blank” background=”#159f84″]engadget[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HM-R O Y A L

به نظرم حرف درستی زده این سیستم عاملها در حال حاضر و صرفا” فقط با اتکا به صفحه لمسی و بدون کیبورد و تاچ پد و … ناقص هستند و بدون آنها کار با بسیاری از برنامه های سیستم عاملها مشکل است و در کل تجربه کاربری خوبی به کاربر انتقال نمیده .
کی حاضره یک لپتاپ حرفه ای ویندوزی یا مکبوک پرو و مکبوک ایر با کیبوردها وتاچ پد های خوبشان را کنار بزاره و یک محصول ناقص و گرانقیمت بخره.

trojan

والا همه حرفاش درسته

اما
اما ادغام توی ویندوز فرق داره
چون هدف بزرگه.و چون خیلیا ویندوز رو دارن و با داشتن یه تلفن از وینفون یک پی سی کامل داشته باشی خیلی خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسین عامریان