حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل و باز هم ثبت رکوردی جدید در فروش : آن ها بیش از ۱۳ میلیون آیفون جدید در آخر هفته فروختند

نوشته

8 سال قبل | 10 دیدگاه | ترنجی

اپل همواره در فروش عادت دارد تا برایمان اعداد سخت بیافریند و این بار چه کسی می گوید که ۱۳ عددی نحس است؟!

با ترنجی در ادامه مطلب همراه باشید.

اپل در اوایل روز دوشنبه اعلام کرده است که در مدت یک هفته، موفق به فروش بیش از ۱۳ میلیون آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس شده است و برای خود، باز هم رکوردی جدید در فروش خلق کرده است.

اگر می خواهید بدانید که چرا رکورد، باید به شما بگوییم که در همین بازه زمانی یک هفته ای در سال گذشته، اپل موفق شده بود که تنها ۱۰ میلیون آیفون ۶ و ۶ پلاس بفروشد که این آمار فروش، امسال بسیار افزایش یافته است.

تیم کوک مدیرعامل اپل که همواره بیانیه هایی پر از انرژی را، با روحیه بالا از شرکتش اعلام می کند، این بار نیز در تاریخ ۲۵ سپتامبر، هنگامی که به یکی از فروشگاه های اپل رفته بود این چنین گفت :

فروش آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس فوق العاده بوده است. این بهترین نمایش فروش اولین هفته از محصولات اپل در کل تاریخ این شرکت بوده است.

اپل در اوایل هفته و پیش از آغاز فروش آیفون های جدید به صراحت گفته بود که این شرکت، انتظار شکستن رکورد فروش آیفون را برای آیفون های جدیدش دارد. همچنین امسال اپل به دلیل سفر پاپ به نیویورک و همچنین سختی مشتریان برای صف های طولانی فروشگاه های خود، سرویس های خرید آنلاین را بیش از پیش گسترش داده بود تا مشتریان بتوانند به راحتی آیفون های جدید خود را سفارش دهند.

جین مونستر تحلیلگر برجسته اپل هم با تایید این موضوع اعلام کرد که اپل برای جلوگیری از صف های طولانی مشتریانش، سیستم سفارش آنلاین خود را گسترش داده است. او در یادداشتی پیش بینی کرده بود که اپل موفق به کسب فروشی در حدود ۱۲ تا ۱۳ میلیون آیفون در هفته ابتدایی خواهد شد.

او همچنین اعتقاد دارد که اپل بی دلیل، یک پنجره ۱۶ روزه را میان زمان معرفی و عرضه آیفون ایجاد نکرده و هدف کوپرتینویی ها از این پنجره، دریافت سفارشات بیشتر برای خرید آیفون توسط مشتریان بوده است.

در کنار این ها باید بگوییم که اپل اعلام کرده که ورود آیفون امسال به کشورهای دیگر، سریع تر از سال های گذشته خواهد بود.

[su_button url=”http://mashable.com/2015/09/28/apple-iphone-6s-opening-weekend-sales/?utm_source=feedly&utm_medium=webfeeds” target=”blank” background=”#159f84″]mashable[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Heisenberg

جووونم ایفون که باز اومده رکورد هارو جا به جا کنه!

ناموسن از تعصب خود بکاهید :|

ماشالله :yes:

ولی از هر چیزی که بگذریم انحصاری بودم iOS خودش بیشترین نقش رو داره.

فرض کنید دو تا برند چینی با قیمت های زیر ۲۰۰ دلار گوشی و تبلت با سیستم عامل iOS میزدن….. اپل نصف این هم فروش نمیکرد 🙂

حسین

و باز هم همین مغلطه تکراری شما یک بار حرف اپل می زنین و یک بار هم حرف ای او اس !!!

فرض کنید دو تا برند چینی با قیمت های زیر ۲۰۰ دلار گوشی و تبلت با سیستم عامل iOS میزدن….. اپل نصف این هم فروش نمیکرد

اگه دو تا شرکت آی او اس می زدن که اون وقت اندروید و گوگل درشون تخته می شد که !!! این فقط یه شرکت هست که داره اندورید رو سرویس می کنه !! .. بعدشم عزیزم چون خود اپل مالک آی او اس هست اگه دو تا شرکت چینی بیان آ او اس بزنن تازه کلی به سودش هم هست هم از نظر تبلیغات و بازاریابی و هم سودی که از فروش آی او اس به این برندای به قول خودت چینی می کنه !!

از نظر فروش هم خیالت راحت باشه این اپلی که من و تو می شناسیم تو کار بازاریابی و فروش محصولاتش رو دست نداره !!!لطفا نیا این جا و شروع به اون مزخرفات کن که نمی دونم گوشی ۲۰۰ دلاری رو میده ۱۰۰۰ دلار !!! اگه به اینه که مثلا سامسونگ که زمانی اس ۵ پلاستیکی می زد فک کن هزینه ساختش چه قدر میشد و قیمت تو بازارش چه قدر بود ؟؟!!!

ناموسن از تعصب خود بکاهید :|

😐
چقدر خشن 😐

من حرف بدی نزدم، نظر شخصی خودم بود.

الان هرکی بخواد رو گوشیش iOS داشته باشه تنها انتخابش آیفون اپل هست.

انتخاب ها بیشتر بشه فروش آیفون کمتر میشه ولی به خاطر زیاد شدن رنج قیمت گوشی های iOS ، افراد بیشتری میتونن تهیه اش کنن و سهم iOS بین سیستم عامل ها یشتر میشه :yes:

hootman

سخت نگیر حسین جان رفیقمون نظر خودشو گفت ،
در کمال ادب و احترام
:rose: :rose:

Milar

ایول. میگم این بسته های آیفون تو عکس بالا رو با نیسان جابه جا نمی کنن؟بریم دنبالش شاید یکیش افتاد :yahoo: 🙁

mostafasaeedix

غول اپل وارد میشود…
یکی از بهترین ایفوناییه که تا الان تولید شده
نوووش جونش, یکه تاز دنیای اسمارت فون

Ari khan

مطابق انتظارم… :wacko: امیدوارم شایستگی این فروش رو داشته باشه…. 😉

Reza 6s

وااااى،اى جونم اپل،یادش بخیر پارسالم همین موقع ها بود تا سایت ترنجى رو باز میکردم اخبار رکورد شکنى آیفون هاى جدید ظاهر میشدن،امسالم همینطور،نوش جونت اپل،قیمت ۶s یکم درست شه حتماً خریدمش ایشالا،راستى عکس مطلب خیلى باحاله :yahoo:

اميد

پلاکارد به دستاى سامسونگ کجان؟ شایعه کردین ایفون داغ مى کنه؟ فکر کردین اپل اچ تى سى ه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسین عامریان