حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به کجا می رویم؟ مرگ بر اثر حمله کوسه یا سلفی بهتر؟

نوشته

8 سال قبل | 9 دیدگاه | ترنجی

تقریباً از اوایل سال گذشته بود که با اخباری چون مرگ مردم در هنگام گرفتن سلفی روبه‌رو شدیم که واقعاً تأسف‌بار است چون ارزش زندگی بیشتر از آن است که برای یک سلفی جذاب و هیجان انگیز آن را به خطر بی اندازیم. طبق آماری جدیدی که توسط سایت ماشابل از چند منبع معتبر جمع آوری شده، تعداد مرگ و میر بر اثر گرفتن سلفی در امسال ۱۲ مورد گزارش‌شده که نسبت به مرگ بر اثر حمله کوسه کمی ناراحت‌کننده و عجیب به نظر می‌رسد چون طبق اطلاعات منابع فقط ۸ موردحمله کوسه در سال ۲۰۱۵ گزارش‌شده است. با ما همراه باشید تا به جزییات این خبر نگاهی داشته باشیم.

همان‌طور که مطلع هستید هفته پیش بود که یک جهانگرد در تاج‌محل هنگام گرفتن سلفی سقوط کرد و دار فانی را وداع گفت. این اتفاق‌ها بیشتر اوقات زمان‌هایی اتفاق می‌افتد که اشخاص سعی می‌کنند با به خطر انداختن جان خود و قرار گرفتن در محیط های غیرقابل دسترس عموم اقدام به گرفتن سلفی کنند که درنهایت موجب آسیب رساندن به  خود و دیگران می‌شوند. این‌گونه اتفاقات زمانی اوج می‌گیرند که مردم با به دست گرفتن مونوپاد یا همان دسته سلفی از خود بی‌خود می‌شوند و شرایطی محیطی را به کل فراموش می‌کنند. متأسفانه این آمار هر روز در حال افزایش است و در کشور خودمان هم برخی از این گونه اتفاقات به وقوع می‌پیوندد مانند تصادف دو خانمی که در حال خواندن آهنگ و ضبط فیلم سلفی دچار حادثه شدند.

Screen-Shot-2015-09-21-at-4.13.14-PM-1

حمله کوسه به مردم هم مورد نادری است که اکثراً برای موج‌سوارها و کسانی که در محیط‌های تائید نشده شنا می‌کنند اتفاق می افتد. واقعاً نگران‌کننده است که این دو مورد نادر که به‌ندرت اتفاق می‌افتند در حال رقابت با هم هستند. از تمامی کاربران ترنجی تقاضا می شود در هنگام گرفتن سلفی مراقب محیط اطراف خود باشید و دست به انجام دادن کار های عجیب برای سلفی گرفتن نزنید. نظرات خود را درباره این آمار با ما در میان بگزارید.

 [su_button url=”http://mashable.com/2015/09/21/selfie-deaths/?utm_source=feedly&utm_medium=webfeeds#TZe6looj5kkJ” target=”blank” background=”#159f84″]Mashable[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حبیب

ایرانیا زرنگ تر از این حرفان!
دیروز یکی رفته wc و سلفی گرفته و میگه:
من و یبوست،همین الان یهویی!

Samsung--Electronics

هنوز دارم میخندم… :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:
ممنون :heart: :heart: :heart: :heart: :rose: :rose: :heart: :rose: :rose:

Samsung--Electronics

:wacko: :wacko: :wacko:

Reza 6s

من خودم شخصاً نه دوربین جلو رو قبول دارم نه عکس سلفى رو،عکس باید حساب کتاب شده گرفته بشه و یه کار خوشکل در بیاد نه که شصت نفر خیره به یک نقطه که یا فقط چشاشون معلومه یا گردن به بالاشون،ولى خب تو هر دوره اى یه چیزى باید مد شه تا چهار نفر هم از اون مد نون بخورن(مونوپاد).

amir N

جالبه :scratch:

rubiker

اینم یکی از معایب موبایل و تکنولوژی

HEDAYAT

واقعا به کدام سو میرویم!
فقط یک احمق میتونه زندگیش رو برای سلفی متفاوت در فیسبوک و،،، بخطر بندازه تا جلب توجه کنه!!
تنها کاری که میتونیم کنیم تاسف خوردنه!

مچکر از همه دوستان

Nfs

جاهلیت مدرن :wacko: :wacko:

Mostafa Javidi

دوستان همه باهم از فردا
کمپین نه به سلفی
هرکی سلفی بگیره ضد انقلابه
خخخخخخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....