حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژ سریع کوالکام برای شارژ از ۰ تا ۸۰ درصد فقط به ۳۵ دقیقه نیاز دارد

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

موهبتی بسیار ارزشمند که در دنیای اندروید وجود دارد، شارژ سریع دستگاه خواهد بود. البته در بیشتر پرچمداران آن را پیدا خواهید کرد که واقعا نیز برای یک پرچمدار لازم است. امروز کوالکام از نسل سوم شارژ های سریع شرکت خود رونمایی کرد. شارژ سریع نیازمند سخت‌افزاری مناسب نیز خواهد بود. در این نسل برای شارژ شدن دستگاه از ۰ تا ۸۰ درصد شما نیاز به ۳۵ دقیقه زمان دارید تا خیال شما از بابت دستگاه راحت شود. در ادامه همراه باشید.

Quick Charge 3.0 که در چیپست سال ۲۰۱۶ شرکت کوالکام مورد استفاده قرار خواهد گرفت، دارای فناوری Intelligent Negotiation for Optimum Voltage یا به صورت ساده INOV می باشد. نام این فناوری شاید کمی ترسناک باشد اما در اصل لبخندی را بر روی لبان شما خواهد نشاند. در نسل قبلی فقط ۵ ،  ۹ ، ۱۲ و ۲۰  ولت خروجی این سیستم بود اما اکنون در سیستم جدید با توجه به دستگاه و موقعیت، به صورت هوشمند از ۳٫۶V تا ۲۰V متغیر خواهد بود.

در کل، تکنولوژی استفاده شده به نسبت نسل اول دو برابر پیشرفته تر شده است و در زمینه مدیریت انرژی نیز بهترین عملکرد را فعلا دارد. با این حساب شما می توانید تا ۸۰ درصد گوشی خود را فقط نیم ساعته شارژ کنید. در مدت زمان ۳۰ دقیقه که صرف شارژ دستگاه خواهد شد، کمترین میزان آسیب به سلول های باتری وارد می شود. این آسیب در حدی نیست که بخواهید نگران از بین رفتن باتری باشید مخصوصا برای دستگاه‌هایی که باتری آن ها غیر قابل تعویض است.

فناوری شارژ سریع نسخه ۳ در Snapdragon 820 ، ۶۲۰, ۶۱۸, ۶۱۷ و اسنپدراگون ۴۳۰ وجود دارد. نظر شما چیست؟ آیا شما نیز با کمک از این شارژ سریع نسبت به شارژر های قدیمی بد عادت شده‌اید؟

[su_button url=”http://gizmodo.com/qualcomms-new-quick-charge-takes-a-phone-from-0-to-80-1730736859″ background=”#5ab28d”]gizmodo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajjad

رویایی شارژ فوق سریع یه مرحم درست و حسابی برا باتری های ضعیف امروزه س
با توجه به اینکه توصیه میشه بیش از ۸۰ درصد پر نکنیم این عاااااااااالیه

Saeed Sj

اینطوری باطری به فنا نمیره ؟ :unsure:

SONY 1946

بجای اینکه شرکت ها یه فکری به حال طول عمر باتری بکنن که با یبار شارژ تا یک هفته دوام بیاره بفکر سریع تر شارژ شدن و آسیب زدن به باتری هستن، :scratch:
اینجا هست که باید شرکت سونی تحسین کرد،بخاطر داشتن بهترین عمر باتری در بین تمام شرکت ها :rose: :rose: :rose:
سونی کارت تحسین برانگیزه،فقط تویی که نیاز مشتری ها رو میدونی و اون رو براورده میکنی :rose: :rose: :rose:

Yas

زنده باد اج پلاس بدون اینک اسیبی برسونه ب باطری تنها در ۸۰ دقیقه ۰تا ۱۰۰ باطری ۳۰۰۰ امپرو شارژ میکنه ب این میگن قدرت در تکنولوژی.. :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....