حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل احتمالا تولید خودروهای بدون راننده‌ی خود را افزایش دهد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

چند وقت پیش، گوگل تایید کرد که خودروهای بدون راننده‌ی این شرکت به خیابان‌های شهر آستین در ایالت تگزاس، راه پیدا خواهند کرد. این اولین بار است که خودروهای بدون راننده‌ی گوگل به خارج از کالیفرنیا راه پیدا خواهند کرد. گوگل در نظر دارد تا تعداد بسیار بیشتری از نمونه‎‌‌های اولیه‌ی خودروهای بدون راننده‌ی خود را تولید و در آینده‌ای نزدیک، حتی تولید انبوه این نوع خودروها را نیز شروع کند. سال گذشته، گوگل از خودروی بدون راننده‌ی خود رونمایی کرد و گفته می‌شود که تا پایان سال ۲۰۱۵، ۱۰۰ نمونه از خودروی بدون راننده‌ی گوگل ساخته خواهند شد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

Sarah Hunter، یکی از مدیران ارشد گوگل ایکس، اوایل این هفته در کمیسیون خدمات عمومی کالیفرنیا حضور یافت و گفت:

ما درحال ساخت صدها مدل از آن‌ها هستیم. ما آن‌ها را به این دلیل می‌سازیم تا تیم‌ ما بتوانند نحوه‌ی ساخت خودروهای بدون راننده را یاد بگیرند.

پیش از این گوگل، شرکت خودروی خود را با نام Google Auto برای تولید خودروهای بدون‌ راننده‌ی خود راه‌اندازی کرده بود که حتی دارای فرمان، شتاب‌دهنده یا پدال ترمز نمی‌باشند. طبق گفته‌ی Sarah Hunter، گوگل قصد دارد تا در آینده، تولید انبوه و سپس فروش خودروهای الکتریکی خود را شروع کند.

همچنین Hunter گفت که گوگل تصمیم گرفته است تا خودروهای بدون راننده‌ی خود را روانه‌ی بازار کند. این شرکت، هم‌اکنون در حال آزمایش این خودروها در خیابان‌های کالیفرنیا می‌باشد. احتمالا در آینده‌ای نزدیک، خودروهای بدون راننده، جایگزین خودروهای فعلی شوند و شاید دیگر نیازی به ما برای رانندگی نباشد!

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/09/google-may-increase-production-of-self-driving-cars/?utm_source=mainrss” background=”#5ab28d”]Ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saeed Sj

سلام دوستان تهرانی کسی قیمت نوت ۵ ۳۲ گیگ و ۶۴ گیگ رو داره ؟
۶۴ تازه اومده تو بازار چقدره ؟
http://boursemobile.ir/product/سامسونگ-گلکسی-نوت-۵-۶۴-گیگابایت-samsung-galaxy-note-5-64gb/
ممنون

عشق ایرانی

نوت ۵ فوق العادس اما کرونه من ۶۴ میخوام 😥

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی