حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات منتشر شده از تبلت Dell XPS 12

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

دل شرکتی است که محصولاتی بسیار با کیفیت تولید می‌کند. البته این کیفیت مستلزم خرید از روش های درست است زیرا در بازار فعلی نسخه های بی کیفیت از این برند زیاد شده است. در دنیای کنونی به نظر می‌رسد شرکت های مختلف علاقه زیادی به رونمایی از دستگاهیی چند منظوره دارند. در همین راستا مشخصات جدیدی از تبلت Dell XPS 12 به بیرون درز پیدا کرده است. نام این دستگاه برای شما آشناست اما اکنون با تلبت این سری رو به رو هستیم. در ادامه همراه باشید.

در مدلی که برای شما قبلا صحبت کرده‌بویدم، با لپ‌تاپی رو به رو بودیم که صفحه نمایش آن در قاب مخصوصی فرار گرفته تا بتواند به صورت ۱۸۰ درجه چرخش داشته باشد. این بار از این حالت دور شده و با تبلتی رو به رو هستیم که قابلیت اتصال به کیبورد فیزیکی دارد. صفحه نمایش این دستگاه به عدد ۴K رسیده است که در نوع خود می‌تواند بی نظیر باشد. استفاده از پورت Thunderbolt 3 port و USB Type-C همراه با دوربین ۸ مگاپیکسل در پشت دستگاه و دوربین ۵ مگاپیکسل در جلو دستگاه باعث شده است که کاملا با دستگاهی مدرن رو به رو باشیم. عمر باتری در نظر گرفته شده برابر با ۱۰ ساعت است که به صورت کلی ما را به یاد اپل ای‌پد پرو انداخت زیرا عمر باتری آن دستگاه نیز همین عدد بود.

 

dell_xps_12_2015_2کیبورد فیزیکی در نظر گرفته شده برای این دستگاه دارای تاچ پد نیز می باشد تا با این حالت رقیب سرسختی برای سرفیس به حساب آید. نظر شما چیست؟ آیا چنین دستگاهی با وجود لوگو دل ، تضمین کننده یک فروش عالی خواهد بود؟

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/09/alleged-dell-xps-12-tablet-details-leaked/” background=”#5ab28d”]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MILAD

اولترابوک بخواهم =مکبوک ۲۰۱۵
تبلت غول پیکر بخواهم =آیپد پرو
هر دو را بخواهم خوب هر دو را میخرم B-)
آخه من موندم وزن و چرا نمیگند ؟! یعنی مهمتر از وزن هم داریم ؟!
در شمن آیپد پرو با لپتاپ ١٣ اینچ و ١۴ اینچ مقایسه میشود چون مساحتی تقریبا با یک نمایشگر ١۴ اینچ داره نمایشگر ١٢ و ٩ دهم انچی با نسبت ۴ به ٣ نسبت به ١٣ و ٣ دهم اینچی بیشتره

Master of Puppets

تا زمانی که سرفیس هست خریدن آیپد پرو خیلی مسخرس
ویندوز ۱۰ در مقابل ios
سخت افزار سرفیس که حتی نسخه پایش با intel hd 4400 جی تی ای وی رو رو تنظیمات پایین. ۳۰ فریم اجرا میکنه که واسه ی تبلت فوق العادست اما شما با ایپد پرو باید آسفالت ۸٫ gta sa.رو ۶۰ فریم بازی کنی که در مقابل mw3 .بتلفیلد ۳ . skyrim. هیچی نیستن حالا نرم افزار های ویندوز که دیگه می ارزه به کل آیپد B-) B-) B-) B-) B-) B-) B-) :good:
آیپد پرو چیز خوبی هست ولی نه با این قیمت :rose: :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....