حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۱۶ گیگابایتی همچنان وجود دارد!

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

از سال ۲۰۰۹ و عرضه iPhone 3GS اپل اقدام به عرضه آیفون ۶ اس با ظرفیت ۱۶ گیگابایت کرده است و همچنان در آیفونی که امروز معرفی شد، شاهد عرضه این حجم هستیم؛ آیفون ۶ اس با قیمت های یکسان و البته! با حجم های ثابت نسبت به iPhone 6 عرضه می‌شود که هم جای خوشحالی دارد و هم جای ناراحتی. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

راستش را بخواهید، من آیفون ۱۶ گیگابایتی دارم و با توجه به حجم و کیفیت بازی ها و این روزه حتی عکس ها، واقعا نمی‌توانم تحمل کنم. به آیفون ۶ اس که برسیم، دارای ویژگی فیلمبرداری ۴K است و زمانی که عکس می‌گیرید، چند ثانیه فیلم برداری می‌کند؛ خب این ها ویژگی های خارق العاده ای هستند که در هر اسمارت فونی یافت نمی‌شوند اما با این وضع، خرید حافظه ۱۶ گیگابایتی کمی اشتباه به نظر می‌آید.

حالا با این حساب، آیفون ۶ اس هم دارای این حافظه به عنوان ارزان ترین نسخه می‌باشد و کاربرانی که مایل به خرید این دستگاه با کمترین هزینه هستند، مجبور به تحمل محدودیت های کمبود فضا هستند.

البته اپل همانند سال گذشته نسخه ۳۲ گیگابایتی را حذف کرده و به جای آن از ۶۴ گیگابایت حجم بهره برده است؛ البته قیمت یکسان بوده و نیازی به هزینه بالاتر نیست.

آیفون ۶ اس در هر ۴ رنگ با حجم ۱۶ گیگابایت، دارای قیمت ۱۹۹ دلار برای نسخه قرار دادی می‌باشد.

 نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mehdi s5

من یه مدت یه ۵s 16gb داشتم اصلا فایده نداره حداقل باید ۳۲ باشه
اگه رنگ رز گلدش جلوش مشکی بود اکی میشد :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....