حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چه چیزهایی از Apple TV جدید می‌دانیم؟جمع بندی لورفته ها، اینجاست!

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

سه روز دیگر تا یکی از هیجان انگیز ترین کنفرانس های سال مانده است و هر طرفدار ( بی تعصبی‌ ) برای آن روز لحظه شماری می‌کند. اپل ایده های بسیاری دارد که باعث می‌گردد با کنفرانسی رو به رو باشیم که به سختی بتوان در آن نفس کشید. یادآوری می‌کنیم که این رویداد در تاریخ ۱۸ شهریور ساعت ۲۱:۳۰ در سالن بیل گراهام سن‌فرانسیسکو خواهد بود. لازم به ذکر است که این سالن جمعیتی در حدود ۷۰۰۰ نفر دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در سری های مختلف، بگوییم در این کنفرانس باید منتظر چه چیز هایی باشیم.

Apple TV

بیایید رو راست باشیم؛ Apple TV نسل اول محصول موفقی نبود. هرچه اپل سعی می‌کرد با کاهش قیمت بتواند کاربران را راضی کند تا این محصول را خریداری کنند، آن ها راضی نمی‌شدند. این محصول مشکلات بسیاری داشت و امکانات به سزایی نیز،‌ نداشت. اما طبق اطلاعاتی که از این دستگاه داریم، نسل جدید آن روی متفاوت سکه را نشان می‌دهد.

ما همچنین احتمال می‌دهیم که نسل تازه Apple TV نیز در این کنفرانس رونمایی شود. اپل قابلیت های بسیاری به این نسخه افزوده که می‌توانیم به طراحی جدید و رنگ بندی های نو، به همراه کاهش وزن و ضخامت اشاره کنیم. همچنین انتظار می‌رود پردازنده قدرت مند A8 که پیش از این در آیفون ۶ که در سال ۲۰۱۴ رونمایی شود، در این ست آپ باکس موجود باشد که نوید سرعت بالا و گرافیک مثال زدنی آن را می‌دهد. ریموت کنترل این دستگاه دوست داشتنی و مربع(!) نیز نکات جالبی دارد. می‌توانیم به وجود یک پد لمسی و وجود دکمه ای اختصاصی برای دستیابی به siri اشاره کنیم. همچنین سوپرایز این محصول نیز، دارایی سنسور هایی همانند Wii است که باعث طراحی و عرضه برنامه های حرکتی می‌شود.

889Apple_TV_Standing

در واقع بازی و بازی سازی یکی از اصلی ترین ویژگی های این نسل از Apple TٰٰV است که تیم توسعه اپل برروی آن حساب ویژه ای باز کرده اند. گفته می‌شود که اپل به همراه این دستگاه، از وجود یک فروشگاه اپلیکیشن ویژه اپل تی وی خبر می‌دهد که دستیابی به برنامه ها و بازیهای مختلف به وسیله Apple ID را برای کاربر فراهم می‌کند. از طرفی اپل SDK طراحی دسته های گیمینگ ویژه این محصول را در اختیار سازندگان قرار خواهد داد.

Apple TV

طراحی جدید اینترفیس باعث می‌شود کاربران هرچه راحت تر به سیری دسترسی داشته باشند و به راحتی بتوانند در اینترنت جستجو کنند. قابلیت های شنیداری سیری باعث می‌گردد کاربران این دستگاه به راحتی با اعلام یک دستور، بتواند محتوای پیام خود را در iTunes و دیگر برنامه های سرویس دهنده جستجو نمایند. انتظار می‌رود این دستگاه هرچه بهتر با پلتفرم HomeKit اپل که مدتی پیش عرضه شد، ادغام شود.

apple tv main 2-580-90

ما همچنین می‌دانیم که Apple TV جدید از ویدیو هایی با کیفیت ۴K پشتیبانی به عمل نخواهد کرد که نقطه ضعف بزرگی محسوب می‌شود. این دستگاه از اکتبر و به قیمت حداقلی ۱۴۹ دلار عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ با توجه به نکات و  ویژگی هایی که گفته شد، کنفرانس موفقی برای اپل پیشبینی می‌کنید؟ تاثیر این محصول را در بازار چگونه ارزیابی می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.idownloadblog.com/2015/09/05/september-9-2015-rumor-roundup/”]idownloadblog[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
parhamrs7

١.ظعف=ضعف
٢.خیلى بد شد که از ۴K پشتیبانی نمی کنه
از اپل بعید بود..!

Mehdi Saedi

siri b apple tv resid vali hanuz b mac nareside….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....