حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

الجی ابزار SmartThinQ را برای کنترل لوازم خانگی از راه دور، طراحی و معرفی کرد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

الجی ابزار جدیدی را با نام  SmartThinQ معرفی کرد. این ابزار قادر به کنترل لوازم خانگی شما خواهد بود و به شما اجازه دسترسی از راه دور یا به صورت کلی، از هرجایی که بخواهید را می‌دهد. این وسیله با نرم‌افزاری مخصوص، شما را به لوازم منزلتان متصل می‌کند! برای آشنایی بیشتر با ترنجی همراه باشید.

طبق گفته الجی، این وسیله قادر به تشخیص لرزش و درجه حرارت دستگاه‌های شما خواهد بود و پس از حس کردن تغییرات خاص، اطلاعات را به دستگاه هوشمندتان ارسال خواهد نمود. البته برای دریافت چنین اطلاعاتی حتما باید از نرم‌افزار آن که یک رابط کاربری بین شما و این وسیله کوچک محسوب می‌شود، استفاده کنید.

SmartThinQ-single-e1440996663465

برای مثال اگر شما این وسیله را به ماشین لباسشویی منزل خود متصل کنید، در هنگام پایان چرخه شستشو، این وسیله کوچک به شما پیغامی مبنی بر تمام شدن فعالیت ماشین لباسشویی خواهد رساند. یا در مثالی دیگر، وقتی این سنسور کوچک را در یخچال خود قرار دهید، به شما اعلام خواهد کرد که کدام ماده غذایی رو به خراب شدن است.

نظر شما در رابطه با این سنسور کوچک چیست ؟

[su_button url=”http://thenextweb.com/gadgets/2015/08/31/lgs-smartthinq-sensor-lets-you-control-your-old-home-appliances-remotely/” target=”blank” background=”#159f84″]thenextweb[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....