حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت msi از مادربرد Z170I Gaming Pro AC در اندازه Mini-ITX پرده برداشت

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

اغلب مادربردها در سایز Micro-ITX توسعه داده می‌شوند و تعداد کمی از آن‌ها در اندازه mini-ITX به تولید می‌رسند؛ اما اخیراً گیگابایت، ایسوس و msi در زمینه تولید مادربردهای سایز mini تلاش خوبی را داشته‌اند. msi به تازگی از مادربرد سایز کوچک خود به نام Z170I Gaming Pro AC رونمایی کرده‌است. این مادربرد برخلاف اندازه کوچکش اما از مشخصات خوبی بهره می‌برد.

با ترنجی در ادامه همراه باشید.

msi در این مادربرد ۲ شکاف رم DDR4 را قرار داده که به واسطه آن می‌توان پیکربندی ۲ کاناله را داشت همچنین پروفایل اینتل XMP 2.0 نیز برای این مادربرد فعال است. طول برد مدار چاپی این مادربرد فقط ۱۷ سانتی متر است اما برای تامین و تصفیه ولتاژ وارده به پردازنده یک واحد رگولاتور ولتاژ ۵ فاز در آن قرار داده شده‌‌است.

file-24f141e189d2a00968

در این مادربرد یک شکاف توسعه PCIe 3.0 x16 هم مشاهده می‌شود، علاوه بر این درگاه m.2 موجود در این مادربرد از ۴ خط PCIe برای رسیدن به سرعت ۳۲Gb/s پشتیبانی می‌کند. ۴ درگاه ساتا ۶Gb/s و یک درگاه ساتا اکسپرس با پهنای باند ۱۰Gb/s نیز در Z170I Gaming Pro AC موجود است.

file-55796d2dc2cb0c9aff

افزون بر این موارد استاندارد Wi-Fi 802.11 ac و بلوتوث ۴٫۰ هم در این مادربرد فراهم شده‌است. یک پورت USB 2.0 بهینه شده برای هدفون و شش پورت USB 3.0 هم خروجی‌های این مادربرد را تشکیل می‌دهند.

file-c26dcdc2dd4deebfc3

دیدگاه شما چیست؟ آینده اینگونه از مادربردها را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

[button url=”http://www.guru3d.com/news-story/msi-launches-z170i-gaming-pro-ac-small-form-factor-motherboard.html” postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]Guru3D[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohsen Gladreall

سلام جناب عباسی عزیز
یه کانفیگ و کیس مالتی مدیا ریموت دار برای کنار تلویزیون میتونی معرفی کنی؟
یه چیز میخوام بشه تو ایران پیدا کرد..البته اگه آدرس بدی که ممنون میشم..
فک کنم i3 کافی باشه..مین مهمه برام و کیس جمع و جور باشه و زیبا..چند مدل تو سایت تام دیدم شبیه پلیر بودن ..فوق العاده زیبا..نتونستم پیدا کنم اینجا.. بعد اینکه بتونم توش کارت DVB Sky Star پی سی آی رو جا بدم.. خروجی hdmi هم میخوام..
حالا اگه بشه یه گرافیک هم توش جا داد ک عالی میشه ..میشه بعنوان کنسول گیم هم استفاده کرد..
سپاسگزارم :rose:
http://www.avsforum.com/forum/26-home-theater-computers/1288127-anyone-have-experience-moneual-moncaso-972-multimedia-home-theater-case.html

Mohsen Gladreall

متشکرم..این مادربرد که عالیه..با یه i3 فوق العاده میشه..
ولی مشکل اینه که یه کیس مالتی مدیای خوب پیدا نمیکنم..تا به کمک شما دوست عزیزم یه کانفیگ خوب براش طراحی کنم..میینی پی سی هم به کارم نمیاد..کارت دی وی بی دارم و گاهی بازی میکنم..اگه امکان داشت برای معرفی سیستم ..یه سیستم برای کنار تلویزیون و اتاق نشیمن هم در نظرت باشه..امروز خیلی از دوستان برای سیستم مالتی مدیاشون از این روش استفاده میکنن..خودم از یه کیس چینی استفاده میکنم..زیبا و سادست..ریموت جداگانه نصب کردم..یه i7 3770 با r9 270 و کارت DVB2 ولی بزرگه..مدیا سروره و دوربین و سنسورهای دود و حرکت و دزد گیر هم بهش وصله و ۲۴ ساعته روشنه و به اینترنتم اتصال داره.. :mail: (دزدگیر و سنسورهارو خودم سرهم کردم..یه چیز ابتکاری!! ولی کار میکنه..)
اما یه چیز خیلی کوچیکتر میخوام..و کم مصرف تر و احتمالن پایین تر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی عباسی
برنامه‌نویس، علاقمند به سخت‌افزار و گنو/لینوکس | برای ارتباط با من می‌تونین از ایمیل یا توییترم به آی‌دی mostafa_abbacc@ استفاده کنید (: | ایمیل: mostafaabbac@gmail.com