حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کیس‌های جدید آیفون ۶ اس خبر از رنگ جدید Rose Gold (طلای قرمز) می‌دهد

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

چند روز گذشته بود که اپل دعوت‌نامه‌های کنفراس ۱۸ شهریور برای معرفی آیفون‌های جدید را منتشر کرد. احتمالا همه شما درباره شایعات آیفون‌ ۶ اس و ۶ اس پلاس به اندازه کافی شنیده‌اید‌، شایعاتی که به حضور فناوری جدید فورس‌تاچ در کنار دوربین ۱۲ مگاپیکسلی به همراه فیلمبرداری ۴K و بهبود‌های کلی اشاره دارند. پیش از این شایعه شده بود که این محصول دارای یک رنگ جدید خواهد بود. حال امروز تصویری از این رنگ جدید که Rose Gold (طلای قرمز) نام دارد منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

مانند همیشه هنگامی که یک محصول جدید در شرف معرفی است تصاویری از قاب‌های تولید شده از آن منتشر می‌شود. این‌بار هم تصویری از یک قاب منتشر شده است که بدنه‌ای هم‌رنگ با آیفون ۶ اس دارد که در کل حضور یک رنگ‌ جدید و زیبا به مجموعه رنگ‌های آیفون را تایید می‌کند. نکته جالب این است که این قاب در حال حاضر با قیمت ۲۰ دلار آماده فروش است. با توجه به این تصویر می‌بینیم که اپل از رنگ سفید در پنل جلویی محصول استفاده کرده است که البته انتظار داشتیم این شرکت همانند مدل Edition اپل‌واچ از رنگ مشکی در پنل جلویی استفاده کند. از دیگر تغییرات ایجاد شده در طراحی و جنس کلی آیفون‌های جدید می‌توان به استفاده از فلزی مقاوم‌تر و کمی افزایش قطر اشاره کرد.

در کل باید آیفون‌های جدید به همراه فناوری فورس‌تاچ، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با فیلمبرداری ۴K، دو گیگابایت حافظه رم در کنار یک رنگ جدید عرضه خواهد شد. پیش‌فروش آیفون‌های جدید از تاریخ ۲۰ شهریور آعاز خواهد شد. در نهایت باید اشاره کنیم که قیمت و حافظه‌های موجود همانند مدل قبلی خواهد بود.

نظر شما چیست؟ آیا برای آیفون‌های جدید آماده‌اید؟

[button url=”http://www.gsmarena.com/apple_iphone_6s_cases_suggest_rose_gold_color_option_and_no_sapphire_crystal-news-13750.php” postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]Gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

قشنگه یه رنگ زنونه هست

Hooman

نگو دیگه احمد جان شاید من این رنگی گرفتم 😉

احمد

خخخخخخخ ببخش

hootman

:rose:

mostafasaeedix

کارش درسته APPLE هیچ کاریو بدون برنامه ریزی قبلی انجام نمیده .
این رنگشم مسلما کلی محبوب میشه B-)

Nfs

خوشگله :good:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs