حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعه: آیا لومیا Cityman یک فلش در کنار دوربین سلفی خود دارد؟

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

جنگ کمپانی‌های مختلف برای ساخت انواع تلفن‌های هوشمند با دوربین سلفی وسوسه برانگیز ادامه دارد. شرکت‌های مختلفی از جمله سونی٬ اچ‌تی‌سی٬ سامسونگ٬ الجی و مایکروسافت تلاش‌های بسیاری برای عرضه‌ی تلفن‌هایی با دوربین سلفی قدرتمند انجام داده‌اند و مایکروسافت نیز تلاش کرده است نظر دوست‌داران سلفی را به لومیا‌های سلفی محور جمع کند. اولین تلاش مایکروسافت برای جذب کاربران سلفی دوست عرضه‌ی لومیا ۷۳۰ بود. بعد از آن لومیا ۵۳۵ ٬ لومیا ۶۴۰ ایکس‌ال و لومیا ۵۴۰ با دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل و لنز گسترده (واید) راهی بازار شدند. اما این بار نوبت پرچمدار جدید مایکروسافت است تا در جنگ ستارگان عقب نماند.

با ترنجی همراه باشید…

لومیا ۷۳۰ در حال حاضر نیز یکی از بهترین دستگاه‌های ویندوزفونی برای ثبت لحظات با دوربین جلو (سلفی) است که مورد استقبال کاربران دوست‌دار ویندوز قرار گرفت. اما این‌بار مایکروسافت قصد دارد تا پرچمدار خود را به دوربین سلفی مجهز کند که در کنار آن یک فلش قرار دارد. این فلش دوربین به ثبت عکس‌هایی با روشنایی بیشتر کمک خواهد کرد. آیا به یاد دارید که Evan Blass ماه پیش خبر از آزمایش یک لومیا با دوربین سلفی مجهز به فلاش خبر داده بود؟

lumia

آیا پستی که دیروز در رابطه با لو رفتن رندر‌های رسمی لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ ایکس‌ال را نیز به یاد دارید؟ اگر اندکی عکس‌ها را با نگاهی موشکافانه مورد بررسی قرار دهیم می‌بینیم که در پنل جلویی گوشی و سمت راست بلندگو یک فلاش کوچک دیده می‌شود.

 lumia 950 (1)

 

احتمالا به کار بردن فلاش در کنار دوربین سلفی تنها به منظور روشنایی بهتر در مواقع ثبت عکس‌های سلفی نیست. بلکه برای اسکنر قرنیه‌ی چشم نیز کاربرد دارد.

lumia 950 (2)

 لومیا Cityman و Talkman در مهرماه امسال توسط مایکروسافت معرفی خواهند شد. آیا شما نیز همانند ما منتشر این دو پرچمدار تازه نفس از دیار رموند هستید؟

[su_button url=”http://wmpoweruser.com/does-the-cityman-have-a-front-facing-flash/”]wmpoweruser[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trojan

والا کلا خبرای خوبی نشنیدم این چند روز از مایکی…حالا یه فلش چندان جذابیت نداره در برابر این همه خبر بد……
واسیم تا چه شود….
به نظرم طراحیا نهایه.و همین دوتا شکل هستش.که از این عکسا و از نزدیک ندیده میگم خیلی داغونن.مگر ببینم نظرم عوض شه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com