حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گلکسی Meag On و Grand On لو رفت

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

امسال با اجرای طرح ساماندهی نام گذاری و دسته بندی مرتب تر موبایل های سامسونگ، یک انسجام خوب و شناسایی راحت را در دستگاه های مختلف این شرکت شاهدیم. سری A, E و J در رده پایین تا میانه رو به بالا را پوشش داده اند و در قیمت های مختلف نیاز یک سری از کاربران را برطرف می کند. شخصا بر این اعتقادیم با که با کمتر از ۸ دستگاه در این رده ها هم می توانست این مهم را به تحقق برساند اما نظر سامسونگ متفاوت است. حالا اخباری از سری O را می شنویم و بعضا آن را سری On هم می نامند. در این مطلب مشخصات سخت افزاری سری معروف اما مهجور Grand و Mega که با نام های Grand On و یا Mega On معرفی خواهد شد را خواهیم خواهند. به صورت خلاصه یک رده پایین تر از سری A, E و J!

ابتدا گلکسی Mega On را بررسی می کنیم. این دستگاه در ادامه سری گلکسی مگا و با مدل عددی SM-G600 به بازار عرضه خواهد شد که دارای نمایشگر ۵٫۵ اینچی HD، پردازنده اسنپدراگون ۴۱۰ چهار هسته ای به فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز، ۱٫۵ گیگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی به همراه کارت حافظه خارجی است. دوربین اصلی ۱۳ و دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی برای گلکسی Mega on در نظر گرفته شده است.

باتری گلکسی مگا آن یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری است که برای این مشخصات، زیاد هم به نظر می آید! ابعاد گلکسی مگا آن با نمایشگر ۵٫۵ اینچی برابر ۱۵۱٫۸*۷۷٫۵*۸٫۲ میلی متر است که خوب است، به خصوص که وزن آن ۱۴۵ گرم شده است.

samsung-galaxy-mega-6-3-19-1024x682

اما گلکسی Grand On که دستگاهی کوچکتر و با اندازه ۵ اینچی و به رزلوشن HD خواهد بود. این مدل با کد SM-G550 شناخته می شود و پردازنده Exynos 3475 را داراست که ۴ هسته ای ۳۲ بیتی و به فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز را داراست و  گیگابایت رم را در کنار حافظه داخلی ۸ گیگابایتی دارد. البته که کارت حافظه هم پشتیبانی می شود. دوربین جلو ۵ و دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. ابعاد گلکسی گرند آن برابر ۱۴۲*۷۱٫۹*۸٫۵ میلی متر است و ۱۴۰ گرم وزن خواهد داشت. هر دو این دستگاه ها با اندروید ۵٫۱ به فروش خواهد رسید.

از نظر مشخصاتی مسلما این سری با سری J که به تازگی وارد بازار شده است و مشخصات خوبی در کنار قیمت استثنایی دارد، قابل مقایسه نیست اما شاید از نظر طراحی تفاوت هایی داشته باشد. با این دو دستگاه سامسونگ از رده متوسط رو به پایین تا رده متوسط رو به بالا ۱۰ دستگاه دارد که گاهی قرابت زیادی بین این مدل ها وجود دارد.

نظر شما درباره گلکسی Grand On و Mega On چیست؟

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2015/08/26/exclusive-samsung-galaxy-grand-on-and-mega-on-specifications/”]sammobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
raminrx7

میگم ننوشتین grand on چند گیگ رم داره 😀
تیتر هم meag بشه mega
i am moalem emla
khkhkhkh :mail:

Ari khan

روز دیگر و گلکسی دیگر!!!!! :scratch: :negative:
سامسونگ جان بسه!!!جان جومونگ بسه!!!تمامی سلیقه هارو پوشش دادی دیگه! :wacko:

raminrx7

ارمان جان اینا که سری جدید سامسونگ نیستن
به اسمشون دقت کن خیلی واضحه که ادامه سری گرند و مگا هستن :rose:

Ari khan
K.m

دوستان عزیز؛خواهش میکنم به نظراتی که هیچ منطقی پشتش نیست،و صرفا برای خالی نبودن عریضه و خودنمایی نوشته میشن جواب ندید.با سپاس

riofarina

لطفا جوایز بگیران IDEA رو هم پوشش بدید.
سامسونگ رکورد ۸ جایزه رو زده.

Amir Sepehr Ghasedi

سیاست مسخره ای داره سامسونگ. بسه واقعا. چه قد مدل و سری آخه!!
راستی خبر تاسیس استودیوی بازی سازی سامسونگ را هم پوشش بدید. ممنون.
http://www.sammobile.com/2015/08/26/samsung-registers-samsung-games-in-south-korea/

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)