حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واتس‌اپ برای اندروید، بروزرسانی جدیدی را دریافت کرد؛ اضافه‌شدن شکلک‌ها و ویژگی‌های جدید

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

اخیرا واتس‌اپ، بروزرسانی جدیدی را برای این برنامه در سیستم‌عامل اندروید منتشر کرده است. بروزرسانی جدید در پلی استور در دسترس است. در این نسخه، شاهد اضافه شدن ویژگی‌های جدیدی هستیم که پیش از این، در نسخه‌ی آزمایشی این برنامه در دسترس بوده‌اند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

یکی از ویژگی‌های جدید اضافه شده به این برنامه، توانایی بی‌صدا کردن مخاطبان به صورت جداگانه می‌‎باشد. پیش از این، تنها می‌توانستید گروه‌ها را بی‌صدا کنید. هم‌اکنون می‌توانید پیام‌ها را به عنوان خوانده شده یا خوانده نشده نشان کنید.

واتس‌اپ همچنین شکلک‌های جدید (و رنگ‌های مختلف برای شکلک‌ها) را به این برنامه اضافه کرده است. دیگر قابلیت جدید اضافه شده، پایین آوردن کیفیت تماس و استفاده از داده‌ی کمتر است. واتس‌اپ اکنون از زبان‌های اردو و بنگالی پشتیبانی می‌کند.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/whatsapp_for_android_gets_updated_adds_new_emoji_and_features-blog-13689.php”]GSMARENA[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Cortex

چه خوب…..بنگالی :))))

monarch

واقعا این زبون رو کم داشتیم که خوشبختانه اینم اضافه شد

mohandes2m

با درود – پیشنهاد میکنم که یک نظر سنجی برگذار کنید و از کاربران تان بخواهید که نرم افزار اصلی ای که با آن پیام میدهند، به همراه نرم افزار دومی که بیشترین استفاده را دارند را برگزینند. می دانم که شما خوانندگان بسیاری دارید و جامعه ی آماریتان بالا ست.
WhatsApp Viber Telegram Line Tango WeChat ChatON FB-Messenger Hangouts iMessage
و یا حتی نرم افزار های ایرانی ای که به تازگی راه اندازی شده اند

mohandes2m

سپاس از پاسخگویی و یادآوری شما – منظورم تقریبا همچین چیزی بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی