حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۱۸ کاری که مدیران موفق هر روز انجام می دهند

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

مدیران خلاق خوب و موفق بهترین انتصاب ها را در تیم خلاق خود انجام می دهند اما در عین حال شوق و توانایی مدیریت مستقل امور مختلف نیز در آن ها موج می زند.

تغییر رویکرد به عنوان یک مدیر خلاق همیشه چندان کار ساده ای نیز نیست. شما چند نفر را می شناسید که بتوانند به طور همزمان نقش یک نویسنده، مدیر هنری و مدیر خلاق دون پایه را ایفا کنند؟ آن ها انسان هایی مردد هستند، بازخوردشان چندان روشن نیست یا از همه بدتر نمی توانند همه وقت خود را صرف کارشان کنند.

در زیر به توصیه های چند مدیر خلاقیت موفق اشاره می کنیم:

۱٫ با تعیین استانداردها و اهداف خلاقانه کاری کنید تا همه افراد آن ها را درک کنند.

مردم نیاز دارند تا از قابلیت ها و انتظارات یک مجموعه اطلاع یابند این انتظارات باید در سطح بالا و روشن باشند، به خصوص در صورتی که در صدد اعمال یک سری تغییرات و بهبود مسیر پیشرفت امور باشید.

۲٫ قابل دسترس باشید و هر گونه اضطراب را از بین ببرید.

شما یک مدیر جدید هستید و افراد خلاق قبل از شما در شرکتتان به کار مشغول بوده اند. آن ها با انتصاب شما نگران بروز اتفاقات جدید هستند. آن ها علاقه به شناخت همه جانبه شما دارند.

399354_870

۳٫ به دیدگاه کارمندانتان درباره کار توجه کنید و از ان ها بخواهید تا پیشنهادات خود را درباره شیوه بهتر کردن امور ارائه دهند.

شما می خواهید از احساس کارمندان درباره خروجی خود باخبر شوید و آن ها نیز می خواهند از تمایلتان به شنیدن پیشنهاداتشان اطلاع یابند. آن ها قدر توجهتان را می دانند و شما نیز به سرعت از همکاری آن ها با خود در زمینه به اشتراک گذاری همان استانداردها آگاه می شوید.

۴٫ فرهنگ تعامل صادقانه را به وجود آورید.

به همه افراد اجازه دهید تا در هر سطحی که هستند، افکار خود را درباره کار بیان کنند. در نهایت این شما هستید که باید تصمیم آخر را بگیرید اما اگر کارمندان احساس کنند که می توانند با شما صادق باشند، شما نیز فرهنگ بهتری را به وجود خواهید آورد.

۵٫ هنگام مرور کارهای گذشته خاص و مفید باشید.

ما همه تا به حال این حرف ها را شنیده ایم که برخی افراد از ناکارآمد بودن چیزی گلایه می کنند. هر مدیر خلاقی می تواند این حرف را بزند اما مسلما کاری بی معنی است. یک مدیر خلاق خوب و موفق واکنش مفیدی را از خود نشان می دهد. اگر ایده ای به کارتان نمی آید، آیا ریشه یک طرح خوب را می توان پیدا کرد؟ چناچه وجود دارد، آن را کشف کنید. در غیر این صورت زوایا و مسیرهای حرکت اعضای تیم خود را به آن ها پیشنهاد دهید. واداشتن کارمندان به حدس زدن ایده هایتان، بدترین کاری است که شما به عنوان یک مدیر خلاقیت همیشه می توانید آن را انجام دهید.

۶٫ یک سری از کارها را خود انجام دهید اما وظایفتان را به فرد دیگری نسپارید.

با انجام همه امور، رقابت با اعضای تیمتان را به خطر بیندازید. از طرف دیگر، در صورت اثبات توانایی خود در مسیر اثبات ایده هایتان، آن ها نیز به افکار شما احترام خواهند گذاشت. کلید موفقیت بهترین انتصاب ها و سپس انجام بهترین عملکرد با استفاده از نیروهایی است که برای خود نگه داشته اید.

۷٫ ضمن دادن یک شانس خوب به افراد، از دست افراد ناکارآمد رها شوید.

با وجود رعایت همه نکات فوق، هنوز هم افرادی وجود دارند که به افزایش اعتبار یا شهرت سازمان یا آژانستان کمکی نمی کنند. آن ها را اخراج کنید.

18 کاری که مدیران خلاقیت هر روز انجام می دهند

۸٫ افراد بهتر از خود را استخدام کنید.

برخی مدیران خلاقیت با این موضوع مشکل دارند اما شما با جذب یک سری افراد با استعداد و کاری که آن ها را تشویق به انجامش می کنید، ارزیابی می شوید. آن ها شاید حتی به شما درس نیز بدهند.

۹٫ بدون انجام هیچ گونه تلاش اضافی، قادر به بهره برداری بهینه از روز خود باشید.

لازم نیست که شما حتما تا دقیقه آخر برای بهره برداری بهینه از روز خود تلاش کنید اما به خصوص در این مورد مطمئن شوید که به اندازی لازم و کافی برای حل یک مشکل سرمایه گذاری کرده اید. چنانچه شرایط ایجاب می کند، از هر گونه تلاشی چشم پوشی نکنید.

۱۰٫ انتقاد را بپذیرید، اعتبار را نه

در صورت تایید یک کار، پشت آن بایستید. چنانچه رد شد، انتقاد ها را قبول کنید. کسب یک موفقیت عظیم، به دست اندرکاران و افراد پشت پرده اعتبار می دهد.

461

۱۱٫ کار را نصفه نیمه انجام ندهید.

انجام یک کار به طور نصفه نیمه به معنای اتلاف وقت است. در این صورت بهتر است از انجام آن انصراف دهید.

۱۲٫ با وجود تلاش برای ایجاد یک رقابت سالم از وارد کردن ضربات بی امان اجتناب کنید.

انتصاب های متعدد روحیه پرسنل شرکت را تضعیف می کنند. هیچ کس وظیفه انجام هیچ کاری را بر عهده نمی گیرد و افراد نیز خود را مسئول حل مشکلات نمی دانند اما وجود اندکی رقابت خوب است. رقابت های دوستانه که در آن ها افراد یا تیم ها، همکاران خود را مشغول فعالیت می بینند، باعث طرح ایده های بهتر نیز می شود.

۱۳٫ از بیرون شرایط را کنترل کنید.

به نیرو های خلاق خود فرصت بدهید. با تعیین اهداف و استاندارد ها، آن ها از مسئولیت های خود آگاه می شوند. چنانچه در دسترس باشید، آن ها در صورت نیاز شما را پیدا خواهند کرد. در عین حال تلاش کنید تا آن ها همیشه پاسخگو باشند.

18 کاری که مدیران خلاقیت هر روز انجام می دهند

۱۴٫ بدانید که هر کس با دیگری فرق دارد.

با توجه به نقاط قوت و قابلیت های هر فرد، شغل او را تعریف کنید. همه افراد خلاق از قدرت تفکر و ایده پردازی به روش های مختلف برخوردار هستند. با اطلاع از روند فعالیت تیم های خود و انتصاب های شایسته، استفاده از استعداد ها در مسیر درست را یاد بگیرید.

۱۵٫ تنبیه یک نوع استاندارد نیست.

ارائه brief ها با تاخیر فراوان، همه چیز را در لحظه آخر تغییر می دهد. ممکن است ناگهان به این نتیجه برسید که چند کار دیگر یا مرور مدون امور را از یاد برده اید. با قدری برنامه ریزی همه این اشتباهات کاملا اجتناب پذیر است.

۱۶٫ یک مدیر خلاق عالی را استخدام کنید.

فردی واقعا با کفایت برای رسیدگی به تکالیف سازمان، برنامه ریزی و انتصاب اعضای تیم استخدام و حفظ کنید. شما مسلما نمی خواهید تا کارتان بیش از حد اداری شود. شما باید همچنان بر روی کار، ایده ها و اجرایشان تمرکز کنید.

۱۷٫ افراد را بیش از حد خسته نکنید.

حداقل گاهی اوقات فرستادن کارمندان به تعطیلات ضمن دادن انرژی تازه به آن ها، در زمینه کشف منابع جدید و الهام بخش، به شکلی خودکار، افراد را خلاق تر و پر بار تر خواهد کرد.

hhh1177

۱۸٫ مهربان و بخشنده باشید.

افراد خلاق برخی اوقات می توانند حساس و شکننده باشند. با این موضوع کنار بیایید. همه ما ترکیبی از تردید و پهلوانانی دروغین هستیم. بنابراین با ملایمت و مهربانی رفتار کنید. از وقت خود به دیگران ببخشید و در مواقع مناسب به تقدیر از کارمندانتان بپردازید.

 [button url=”http://www.bartarinha.ir/fa/news/212816/18-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82-%D9%87%D8%B1-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF” postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]bartarinha[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Tech

مشتری مداری کجا هست ؟

monarch

عزیز این مطلب برای مدیریت داخلی هست نه فروش این دو در مدیریت ۲ مبحث کاملا جدا هستن

SHAT

ممنون ترنجی لطفا از این نوع مطالب بیشتر بذارید. :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....