حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۶C به تاچ آی‌دی و اپل Pay مجهز خواهد شد [شایعه]

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

شایعات جدیدی از آیفون ۶C اپل به گوش می‌رسند که به معرفی آیفون ۶C در کنار آیفون ۶S و آیفون ۶S پلاس اشاره می‌کنند. شایعات اخیر منتشر شده می‌گویند که ظاهرا فاکس‌کان درحال استخدام کارگران بیشتر برای مونتاژ کردن سه مدل مختلف از اپل آیفون به میزان درخواستی است. هنوز مشخصات سخت‌افزاری این گوشی لو نرفته است اما اخیرا شایعه شده است که این گوشی به تاچ آی‌دی (Touch ID) و سرویس پرداخت اپل (Apple Pay) مجهز خواهد شد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

انتظار می‌رود که آیفون ۶C به یک صفحه‌نمایش ۴ اینچی مجهز شود. در حال حاضر گزارش جدیدی از این گوشی منتشر شده است. طبق این گزارش، آیفون ۶C به تاچ آی‌دی (Touch ID) مجهز خواهد شد و همچنین از سرویس پرداخت اپل با نام Apple Pay پشتیبانی خواهد کرد اما هیچ اشاره‌ای به استفاده از فورس تاچ (Force Touch) در این گوشی نشده است.

با این‌که آیفون ۵S به حسگر اثرانگشت مجهز شد اما شاهد استفاده از این حسگر در مدل ارزان‌تر آیفون یعنی آیفون ۵C نبودیم. دلیل مجهز نشدن این گوشی به تاچ آی‌دی، نگه داشتن قیمت پایین این گوشی بود. با این حال، بعید نیست که آیفون ۶C از سرویس پرداخت اپل پشتیبانی کند. اخیرا شنیده بودیم که هزینه‌ی تولید فورس تاچ در آیفون‌های جدید، ۲٫۵ برابر بیشتر از هزینه‌ی تولید فورس تاچ در اپل واچ خواهد بود.

طبق شایعات، اگر اپل از صفحه‌نمایش ۴ اینچی در آیفون ۶C استفاده کند، این شرکت باید تعدادی از ویزگی‌ها را از آیفون ۶C حذف کند و احتمالا فورس تاچ، یکی از آن‌ها خواهد بود اما بهتر است تا ماه آینده که قرار است آیفون‌های جدید در کنفرانس اپل معرفی شوند، صبر کنیم.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/08/iphone-6c-touch-id-apple-pay-rumor/” target=”blank” background=”#159f84″]Ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

واسه خیلیا سایز۴ اینچ خوبه ولی من ۴٫۷تا ۵ اینچ دوس دارم

M҉O҉H҉A҉M҉M҉A҉D҉

ای کاش یه مدل شبیه مدلای دیگه باشه از نظر شباهت و امکانت فقط سایزش کوچک شده باشه

اميد

اگه ویندوز فونى نشم، حتمن ۶ سى مى گیرم. من نظرم به نظر مرحوم جابز نزدیک تره که ۴ اینچ بهترین سایز موبایل ه

pouya

ی سوال از اپل دوستا

سری سی چه تفاوتی با اس ایفون داره ؟

یعنی دقیقا ۶ اس یا ۶ چ امکاناتی دارن ک سری سی نداره ؟؟؟

amir619

سری سی بدلیلی امکانات کمتر(برای مثال پلاستیکی بودن و نبود حسگر اثر انگشت)دارای قیمت پایین تری هستند
البته تنها یک مدل(ایفون۵سی)از این مدل منتشر شده تا به امروز
یاعلی(ع)

pouya

ممنون بابت راهنمایی :rose:

amir619

چاکریم :heart:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی