حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۶ اج پلاس معرفی شد؛ صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی منحنی، تراشه اگزینوس ۷۴۲۰ و ۴ گیگابایت رم

نوشته

8 سال قبل | 18 دیدگاه | ترنجی

سامسونگ لحظاتی پیش گوشی جدید خود را یعنی سامسونگ گلکسی اس ۶ اج پلاس معرفی کرد؛ این اسمارت‌فون جدید به صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با دو انحنا در لبه‌های خود مجهز شده‌ است و همچنین از همان تراشه‌ای که بر روی اس ۶ و اس ۶ اج استفاده شده بود بهره می‌برد؛ بله! منظورمان همان اگزینوس ۷۴۲۰ است اما اینبار با ۴ گیگابایت رم.

برای آشنایی با مشخصات دیگر این گوشی ادامه مطلب را از دست ندهید.

این اسمارت‌فون نسبت به اس ۶ و اس ۶ اج از مشخصات بهتری مانند باتری حجیم‌تر، رم بیش‌تر و صفحه نمایش بزرگتر بهره می‌برد؛ تراکم پیکسلی در صفحه نمایش این گوشی به ۵۱۸ پیکسل در هر اینچ (PPI) رسیده‌است و اگزینوس ۷۴۲۰ قرار است مرکزیت پردازش‌های گوشی را بر عهده داشته‌باشد. این پردازنده در درون خود ۴ هسته Cortex A53 با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز را دارد و در کنار آن ۴ هسته Cortex A72 نیز با فرکانس کاری ۲٫۱ گیگاهرتز وجود دارد. تراشه گرافیکی این اسمارت‌فون همانند قبل Mali-T760MP8 است و ۴ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4 کار بخش پردازشی این گوشی را به پایان می‌رسانند.

دوربین اصلی نیز بدون تغییر است و سامسونگ از همان حسگر ۱۶ مگاپیکسلی اس ۶ با دیافراگم F1.9 در پشت این گوشی استفاده کرده‌است و در جلوی گوشی نیز شاهد دوربین سلفی با رزولوشن ۵ مگاپیکسل و دیافراگم F1.9 هستیم؛ بلوتوث ۴٫۲ به همراه فناوری ANT+، وای فای از نوع AC و NFC بخشی از قسمت ارتباطی دستگاه را تشکیل می‌دهند. LTE CAT 6، فناوری GPS با پشتیبانی از استانداردهای (A-GPS, GLONASS, Beidou) و پرداخت از طریق گوشی به طور امن و با استفاده از فناوری مغناطیسی از دیگر مشخصات این بخش هستند.

samsung-galaxy-s6-edge-plus-5

آخرین نسخه از نرم افزار امنیتی ناکس و اندروید ۵٫۱٫۱ با رابط کاری تاچ‌ویژ بر روی این گوشی قرار دارد و شما قادر خواهید بود آن را در دو نسخه ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی خریداری کنید؛ برای انتخاب رنگ گوشی دست شما در حد و اندازه اس ۶ اج باز نخواهد بود و باید بین یکی از رنگ‌های مشکی و طلایی این گوشی را انتخاب کنید. ۲۱ آگوست (۳۰ مرداد) این اسمارت‌فون عرضه جهانی می‌شود.

دیدگاه شما چیست؟ سوگلی جدید سامسونگ را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

[button url=”http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s6_edge_outed_with_a_57_dualcurved_display-news-13527.php” postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]GSMArena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
sony

به به طراحیش که با s6 اج مو نمیزنه فقط صفحه نمایشش بزرگ تر شده اون وقت بگین سونی طراحی تکراری میزنه :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko:

galaxy

شما شش سریع تکراریین
انتظار دارین تو فاصله شش ماهی دو دستگاه با طراحی متفاوت ببینی

im80za

سامسونگ هر سری اس که داده بیرون طراحیش تغیر داشته ولی سونی از Z تا Z3+ فقط زحمت داده جای اسپیکر ها رو عوض کرده

sony

سامسونگ چی فقط جای دوربین و عوض کرده خخخ اونم بیرون زدگی دارن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ B-) B-) B-) B-) B-) B-) B-) B-)

Ari khan

روتونو برم!!!! از زد۱ تا زد۳+ رو بذارن جلوتون نمیتونین تشخیص بدینشون بعد اومده به این گیر داده!!!اقای عاقل اسمش اس۶ اج پلاسه!!!معنی این رو میفهمی؟؟؟انتظار داشتی شبیه چی باشه؟

sony

والا من میتونم z1 z2 z3 و z3 plus رو از فاصله ۵ متری تشخیص بدم دروغ نمیگم من میتونم شاید شما نتونی موفق باشی :yes: :yes: :yes:

HG

انتظار داری تو خ ماه چه کنه.سونی سه ساله همینه سامی ۶ ماه….

galaxy

کت نه بودا نه شش

m9472

عالیه
عشق منی سامسونگ

Myxperia

طراحیش که هیچ پیشرفتی نداشته!
یه گوشی با ابعاد بزرگ! ترس سامسونگ برای از دست دادن بازار باعث تولید این گوشی شده!!!

sony

گل گفتی

moein_1

انتظار داری داییرش کنه!!؟؟
خب این اسمشم همراشه اس۶ فقط صفحه بزرگ شده

Dr.Zed

یادت باشه نظرتو موقع معرفی زد۵ عوض نکنی!

Hasan.sh

هیچ چیز تغییر نکرده هیچ
تازه در بخش نداشتن میکرو sd و باتری هم پسرفت کرده
حالا هی تو سر هم بکوبید و توجیه کنید….
خداییش چیش شگفت انگیز بود؟!!!!

Ali

واقعا عالیه…عاشقشم :heart:

milad7

انتظار بیشتری داشتم.به شخصه راضی نشدم… کاش از اگزینوس ۷۴۲۲ در کنار دوربین ۲۰ مگاپیکسلی استفاده میکرد.ولی باز هم از خیلی گوشی های دیگه بهتره 😉

SAMSUNG 2015

فوق العادست. عاشقشم. درود بر سامسونگ کبیر. B-)

Yas

ته زیبایی و طراحی… :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی عباسی
برنامه‌نویس، علاقمند به سخت‌افزار و گنو/لینوکس | برای ارتباط با من می‌تونین از ایمیل یا توییترم به آی‌دی mostafa_abbacc@ استفاده کنید (: | ایمیل: mostafaabbac@gmail.com