حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیوی جدید از تغییراتی در داخل آیفون ۶S نسبت به آیفون ۶ می‌گوید، تماشا کنید

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

حدود یک ماه به معرفی آیفون جدید شرکت اپل باقی مانده است و هر بار مشخصات و تصاویر بیشتری از آیفون ۶S منتشر شده که با هر بار لو رفتن از میزان هیجان برای معرفی این محصول کاسته می‌شود! گرچه هیجان در آیفون‌های میانی اپل یا همان سری S که در آنها شاهد تغییرات اساسی در ظاهر نیستیم، به مراتب کمتر از مواقعی است که این شرکت عدد مدل را افزایش می‌دهد اما سری S خود با خاطرات خوبی که به جای گذاشته‌اند توا‌نسته‌ که کارنامه‌ی قابل قبولی را از خود به جای بگذارند. در ویدیویی که منتشر شده، اطلاعات بیشتری از صفحه‌نمایش بکار رفته در آیفون ۶S واضح است که دیدن آن خالی از لطف نیست. در ادامه با ما باشید.

اپل در آیفون ۴S دستیار صوتی دوست داشتنی سیری را معرفی کرد که یکی از بزرگترین اتفاقات چند سال اخیر در کار با اسمارت‌فون‌ها لقب گرفت و پس از آن بود که گوگل، سامسونگ و مایکروسافت هریک دستیارهای اختصاصی خود را معرفی کردند بنابراین کاری که اپل در این بخش انجام داد کاملا ستودنی و قابل تقدیر بود.

از آیفون ۵ که بگذریم، در آیفون ۵S این شرکت برای اولین بار از سنسور اثر انگشت استفاده شد که این قابلت نیز توانست به عنوان یکی از مهمترین تغییرات در استفاده از اسمارت‌فون‌ها در چند سال اخیر لقب بگیرد و پس از آن شرکت‌های دیگر مانند HTC، سامسونگ و سایرین از چنین حسگری در پرچمدارهای خود استفاده کردند، بنابراین یک بار دیگر سری S اپل به نوعی می‌توان گفت تاریخ‌ساز شد و قابلیتی با خود به ارمغان آورد که سایرین را به تکاپو واداشت.

این بار نوبتی هم که باشد نوبت آیفون ۶S این شرکت است و گرچه نباید انتظار تغییراتی را در طراحی و ظاهر این محصول نسبت به آیفون ۶ داشته باشیم اما قابلیت‌های کلیدی که همواره در سری S محصولات این شرکت شاهد آن بودیم باعث شده که این بار نیز توجهات شدیدا معطوف آیفون جدید گردد تا ببینیم اپل چه قابلیت‌های کلیدی و تاثیرگذاری را با خود به همراه آورده است.

اکنون با انتشار این ویدیوی جدید تا حدودی می‌توان به جایگیری قسمت‌های مختلف آیفون جدید نسبت به آیفون ۶ پی برد و می‌توان تغییرات اندکی را در مدل جدید نسبت به قبلی مشاهده کرد، هرچند که ساختار و طراحی کلی محصول با آیفون ۶ یکسان است. به گفته‌ی گروه اروپایی MacManiack که به صورت تخصصی به کالبدشکافی و بررسی سخت‌افزاری محصولات می‌پردازند، ابعاد آیفون جدید با آیفون ۶ کاملا یکسان است و شاهد تغییری در این بخش نخواهیم بود.

جای‌گیری دوربین جلوی گوشی و سنسورهای استفاده شده در بخش جلویی آن تغییراتی به خود ندیده و شاهد همان ساختار استفاده شده در آیفون ۶ هستیم اما رابطهای انتقال کانکتورها در آن دستخوش تغییراتی جزیی شده است. تغییر جزیی دیگر مدل جدید استفاده از چسبی برای چسباندن محافظ پشت LCD به اطراف آن بوده که از معدود تغییرات رخ داده در آیفون ۶S است.

[aparat]http://www.aparat.com/v/3X6Wy[/aparat]

اما در مدل جدید شاهد یکپارچه شدن دکمه Home گوشی و تاچ آی دی با صفحه‌نمایش آن هستیم که باعث ایجاد فضای مانور بیشتری در این بخش شده است و کار طراحی را به شکل چشمگیری ساده‌تر کرده است. در ویدیو شخص تاکید دارد که کانکتور در نظر گرفته شده در قسمت پشت صفحه‌نمایش برای فناوری فورس‌تاچ این شرکت است، هرچند که سایر منابع برای این بخش تصاویر دیگری را منتشر کرده بودند و ظاهرا شاهد اختلاف نظر در تصاویر منتشر شده هستیم.

انتظار می‌رود که اپل در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) همزمان با آیفون ۶S، از Apple TV جدید رونمایی کند. در آیفون ۶S انتظار داریم که علاوه بر فناوری فورس‌تاچ در صفحه‌نمایش آن، شاهد استفاده از چیپ پردازشی قدرتمند A9 باشیم که ۲ گیگابایت رم به صورت استاندارد استفاده خواهد شد تا کاربران در بخش مالتی‌تسکینگ نیز تجریه‌ای عالی از کار با آیفون جدید را بدست آوردند.
شما از آیفون جدید چه انتظاراتی دارید؟ به نظر شما اپل علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، چه سورپرایزی را برای دوستداران خود به همراه خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

[su_button url=”http://appleinsider.com/articles/15/08/10/new-video-gives-clearer-look-at-display-assembly-purportedly-for-apples-iphone-6s”]appleinsider[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

تو طراحی فقط انتظار دارم حاشیه های نمایش کم بشه بقیه چیزا میدونم عالی خواهد بود

m.s

درود
مثل همیشه تمیز و شسته روفته!
ببین چقدر قشنگ کار میکنه اپل برا طراحیه گوشیاش!
اومده فورس تاچو اضافه کرده و بعد هم دکمه ی فیزیکیه هوم رو حذف کرده و سنسور تاچ ایدی رو با صفحه نمایش یکی کرده حالا ادقام فورس تاچ و دکمه ی مجازی باعث میشه وقتی صفحه نمایش گوشی خاموش با ی فشار بیشتر رو کلید مجازی هوم کار کلیک کردنو انجام میده و صفحه روشن میشه و با اسکن کردن اثر انگشت شما وارد رابط کاربری میشه و در ضمن جلوی استفاده ی بیش از حد از دکمه ی پاورو میگیره و عمرشو افزایش میده به احتمال خیلی زیاد دکمه مجازی هوم مثل قدیم دارای کمی فرو رفتگی هست که تو جیب شلوار بصورت تصادفی فشرده نشه!
ی مشکلی که همیشه تو اپل وجود داشت سفت شدن دکمه ی هوم در اثر جمع شدن چربی و کثیفی تو اون قسمت بود حالا با این ابتکار جلوی این مسئله هم گرفته میشه علاوه بر اون فورس تاچ میتونه تو بازی ها اپلیکیشنها و رابط کاربری بی نهایت پرکاربرد باشه اخه خدایی ی تیر و چند نشون افرین اپل.
حق میدم بهشون گوشیهای اندرویدیو مسخره کنن
اینو بهش میگن نوآوری واقعی!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...