حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آشتی گوگل با ویندوز؛ Google Search بعد از سالیان سال بروز شد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

سلام گوگل. خوشحالیم که بعد از مدت‌ها نگاهی به ویندوز استور انداختی و برنامه‌ی محبوب جستجوی خود را بروز کردی. گوگل بعد از حدود سه سال تصمیم به بروز رسانی نرم‌افزار جستجوی خود که با نام Google Search شناخته می‌شود زده است. طراحی این نرم‌افزار تغییر کرده است و قابلیت‌هایی کوچکی به آن افزوده شده است.

با ترنجی همراه باشید…

همانطور که در مقدمه خدمت شما عرض کردیم٬ به غیر از مرورگر گوگل کروم٬ تقریبا تمامی نرم‌افزارهای گوگل برای ویندوز بسیار دیر بروز رسانی می‌شوند و حتی گوگل تعدادی از آن‌ها را به فراموشی سپرده است. به‌طور مثال تنها اپلیکیشنی که گوگل برای ویندوزفون عرضه کرده است در حدود سه سال است که هیچ‌گونه بروز رسانی دریافت نکرده است و این موضوع را می‌توان یک نوع بی‌اعتنایی خصمانه نسبت به مجموعه‌ی ویندوز دانست.

Google Search 7 Google Search 8

طراحی Google Search در ویندوز ۱۰ بسیار شبیه به متریال دیزاین در اندروید ۵ است و زبان طراحی گوگل در این نرم‌افزار حک شده است. قابلیت نسبت جدیدی به این نرم‌افزار اضافه نشده است و تنها اندکی عملکرد کلی نرم‌افزار بهتر شده است. قابلیت‌هایی نیز به جستجوی صوتی این نرم‌افزار افزوده شده است.

Google Search

طبق آزمایشی که ما انجام دادیم در حال حاضر این اپلیکیشن در ویندوز ۱۰ موبایل در دسترس نیست و تنها نرم‌افزار قدیمی جستجوی گوگل که در اوایل سال ۲۰۱۲ عرضه شد٬ در دسترس است.

[su_button url=”http://microsoft-news.com/google-has-finally-updated-its-windows-app/” background=”#2adcab”]microsoft-news[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

تا کورتانا جون هست دیه نیازی به این نیست.

reza.tech

نع این فارسی هم داره برای امثال من که انگلیسیم خیلی خوب نیست بیشتر بدرد میخوره :heart: :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com