حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعداد کاربران ویندوز ۱۰ از مرز ۲۵ میلیون گذشت

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

حدود ۱۰ روز قبل یعنی در چهارشنبه ۷ مرداد مایکروسافت نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰ را روانه‌ی بازار کرد و این سیستم‌عامل در صدر اخبار حوزه‌ی فناوری قرار گرفت و هر بار اخبار و آمار جدیدی از آن منتشر شد. گرچه برخی از آمار منتشر شده مانند نصب ۶۵ میلیونی در چهارمین روز عرضه دروغی بیش نبود، اما ظاهرا تقاضا برای ویندوز جدید فوق‌العاده بوده است. پس از یک هفته حدود ۱۰ میلیون کاربر جدید دیگر به جمع کاربران ویندوز ۱۰ اضافه شده‌اند. در ادامه با ما باشید.

مایکروسافت پس از عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی اعلام کرد که در ۲۴ ساعت نخست، ۱۴ میلیون کاربر نسخه‌ی نهایی را نصب و فعال کرده‌اند و اکنون این شرکت اعلام کرده که این تعداد از مرز ۲۵ میلیون نفر گذشته و در محدوده‌ی تقریبی ۲۵ تا ۲۷ میلیون کاربر قرار دارند که آماری فوق‌العاده درخشان برای این شرکت به حساب می‌آید.

با آمار گزارش شده، شاهد تعداد ۱۵۰۰ نصب ویندوز ۱۰ در هر ثانیه بوده‌ایم و اضافه شدن ۱۰ میلیون کاربر جدید در یک هفته پس از عرضه خود گواهی بر عملکرد درخشان ویندوز جدید است و این شرکت امیدوار است که دوران ناموفق ویندوز ۸ را به خوبی بتواند بدست فراموشی بسپرد.

در حالیکه این روزها انتظار برای دیدن آمار نصب ویندوز ۱۰ تبدیل به یکی از بزرگترین سرگرمی‌ها در دنیای فناوری شده است و معلوم نیست که این شرکت چه زمانی آمار بعدی را منتشر می‌کند، باید اذعان کرد که نباید آمار نصب ویندوز ۱۰ را با ۷ یا ۸ مقایسه کنیم چراکه طرح‌های تشویقی ردموندی‌ها برای کاربران ویندوزهای قبلی و رایگان اعلام کردن ارتقای آنها به ویندوز جدید خود از بزرگترین دلایل پیرامون کسب این موفقیت بزرگ بوده‌اند. به نظر می‌رسد درصد زیادی از کاربرانی که هم اکنون کاربر ویندوز ۱۰ به حساب می‌آیند، از قبل دریافت آن را پیش‌ثبت نام کرده بودند و این اتفاق تبدیل به برگ برنده‌ای برای مایکروسافت شده است و آنها شدیدا در پی آن هستند که سهم سیستم‌عامل خود را روز به روز ارتقا بخشند.

سرعت رشد ویندوز ۱۰ باعث شده که توجه توسعه‌دهندگان ویندوز بیش از پیش معطوف فروشگاه نرم‌افزاری آن شود و این امید وجود دارد که شاهد رشد سرعت پیشرفت آن باشیم به نحوی که بتواند در برابر فروشگاه‌های قدرتمند اپ استور و گوگل پلی سهمی بدست آورد.

[su_button url=”http://www.neowin.net/news/windows-10-is-running-on-more-than-25-million-devices” background=”#2adcab”]neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trojan

من که منتظر وین فون هستم فقط….والا پیر میشم..پیش نمایشو گرفتم اما خوب کامل نیستش که…..

amir_narimanpour

بچه ها کسی میدونه تو اینستاگرام چطور باید دایرکتای پاک شده رو برگردونم ؟؟ اصن میشه؟؟؟
مساله خیلی مهمیه تو رو خدا اگ میدونید ب سرعت برام ایمیل کنید
a.narimanpoor33@gmail.com

masoud kalantary

من چهار ،پنج روزه آپدیت رو از داخل ویندوز ۸٫۱ رزرو کردم اما هنوز برام نیومنده.
معمولا چقدر طول می کشه؟

Faraz360

ایول مایکی :yahoo: :rose: لایک داری :good:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...