حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: ویدیویی از نحوه عملکرد بیلد ۱۰۲۴۰ ویندوز ۱۰ موبایل

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

دیروز خبری تحت عنوان (لو رفتن رام ویندوز ۱۰ موبایل بیلد ۱۰۲۴۰ برای لومیا ۹۳۰ ٬ ۶۴۰ و ۶۴۰ ایکس ال) در فضای وب منتشر شد که در نوع خود بی‌نظیر است و موجب یک سنت شکنی شد. زیرا تا بحال سابقه نداشته است که رام دانلود یک بیلد برای ویندوز ۱۰ لو برود. این بیلد که توسط تعداد بسیاری کمی از کاربران حرفه‌ای ویندوز نصب شده است٬ تغییرات ریز و کوچکی را با خود به همراه داشته است که متاسفانه به علت عدم عرضه‌ی این بیلد برای کاربران عادی٬ این نسخه را نمی‌توان در دسترس اینسایدر‌ها دید. اما شخصی یک ویدیو از نحوه‌ی عملکرد این نسخه در اینترنت منتشر کرده است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

با ترنجی همراه باشید…

همانطور که خدمتان عرض کردیم٬ در حال حاضر بیلد ۱۰۲۴۰ ویندوز ۱۰ موبایل تنها در اختیار دو گروه است: ۱- بتاتستر‌‌ها و کارمندان مورد اعتماد مایکروسافت که زودتر از همه‌ی کاربران نسخه‌های آزمایشی را تست می‌کنند و ۲- کسانی که رام لو رفته از ویندوز ۱۰ موبایل بیلد ۱۰۲۴۰ را بر روی گوشی خود فلش کرده‌اند.(از طریق لینک زیر می‌توانید اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آورید) . یکی از کاربران سایت معتبر WinBeta ویدیویی از نحوه‌ی عملکرد این بیلد منتشر کرده است که با یکدیگر می‌بینیم.

[aparat]http://www.aparat.com/v/oQK2k[/aparat]

همان‌طور که در ویدیو مشاهده کردید٬ این بیلد تغییرات خاصی را با خود به همراه نداشته است و تنها به صورت محسوسی سرعت این نسخه‌ افزایش یافته است. سرعت روشن شدن لومیا ۹۳۰ در این بیلد به طور محسوسی افزایش یافته است و سرعت بازشدن استور ویندوز ۱۰ سریع‌تر شده است.

Windows 10 for mobile 1

نسخه‌ی ۱۰۲۴۰ ویندوز ۱۰ کامپیوتر که در اصطلاح نسخه‌ی RTM نامیده‌ می‌شود همان نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰ است که برای کاربران عرضه شد اما در ویندوز ۱۰ موبایل وضعیت کاملا فرق دارد و ما تا نسخه‌ی نهایی راه زیادی را پیش رو داریم. نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰ موبایل در ماه سپتامبر (اواخر ماه شهریور٬ اوایل مهرماه) عرضه خواهد شد.

[su_button url=”http://www.winbeta.org/news/video-windows-10-mobile-build-10240-lumia-930-showcasing-new-changes” target=”blank” background=”#0fb869″]winbeta[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ghirgooni

:good: :good: :good: :good:

Sobhan Fazel

شاهکار :yahoo: :yahoo: :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com