حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۶C در نیمه اول سال ۲۰۱۶ با پردازنده FinFET عرضه خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

چندی است که شایعاتی پیرامون عرضه شدن نسل جدید آیفون  ۵C به گوش می‌رسد. حال یک منبع معتبر تایوانی که سابقه درخشانی در لو دادن اطلاعات یک محصول معرفی نشده دارد اعلام کرده است که آیفون  ۶C اپل در نیمه اول سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

همگی می‌دانیم که اپل درحال آماده شدن برای معرفی و عرضه نهایی آیفون  ۶S و آیفون  ۶S پلاس است، اما به نظر این دو تنها محصولاتی نبودند که اپل برایشان برنامه ریزی کرده است. حال بر اساس اطلاعات منتشر شده از Digitimes مشخص شده که این محصول  در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد. یعنی اینکه امسال شاهد همان دو آیفون ۶S و ۶S پلاس خواهیم بود.

اطلاعات  دیگری که درباره این محصول منتشر شده است مربوط به اضافه شدن چیپ FinFET است که در حقیقت دو شرکت سامسونگ (مدل ۱۴ نانومتری) و TSMC (مدل ۱۶ نانومتری) سازندگان این چیپ‌ هستند. این اطلاعات به نظر صحیح هستند چرا که شایعه شده است پردازنده A9 اپل ساخت همین دو شرکت خواهد بود. قبلا هم اشاره شده بود که آیفون ۶C از پردازنده ۲۰ نانومتری استفاده خواهد کرد اما به نظر اپل تصمیم گرفته تا این محصول را با یک پردازنده قویتر روانه بازار کند.

نظر شما چیست؟ آیا این محصول می‌تواند فروش بهتری را نسبت به نسل قبل تجربه کند؟

 [button url=”http://www.phonearena.com/news/Affordable-Apple-iPhone-6c-tipped-to-launch-in-Q2-2016-with-14nm16nm-FinFET-chips-on-board_id72281″ postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]Phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAYROS

دو شرکت سامسونگ (مدل ۱۴ نانومتری) و TSMC (مدل نانومتری) سازندگان این چیپ‌ هستند.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs