حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر CAD/CAM نشان می‌دهند که آیفون ۶ اس ، ۰٫۲ میلی‌متر ضخیم‌تر از آیفون ۶ خواهد بود

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

شماتیک‌‌های‌ لو رفته ماه پیش نشان می‌دادند که ضخامت گوشی اپل آیفون ۶ اس، ۷٫۱ میلی‌متر خواهد بود که در مقایسه با ضخامت ۶٫۹ میلی‌متری اپل آیفون ۶، ۰٫۲ میلی‌متر ضخیم‌تر خواهد بود. در CAD/CAM لو رفته‌ای که امروز درباره اپل آیفون ۶اس، گوشی بعدی اپل منتشرشده، به ضخامت ۷٫۱ میلی‌متری این گوشی اشاره‌شده است. منابع می‌گویند که تفاوت ۰٫۲ میلی‌متری شامل هر دو مدل خواهد شد و ضخامت آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس در مقایسه با آیفون ۶ و آیفون ۶ اس پلاس، به ترتیب ۰٫۲ میلی‌متر ضخیم‌تر خواهد بود. این یعنی دوربین عقب این دو گوشی، هنوز هم بیرون‌زده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

به همین دلیل، انتظار می‌رود که مدل‌های آیفون امسال به ویژگی Force Touch مجهز شوند. این ویژگی اکنون درساعت هوشمند اپل قرار دارد که به صفحه‌نمایش اجازه می‌دهد تا بین یک لمس ورودی عادی و یک لمس ورودی قوی‌تر فرق بگذارد. در واقع این فناوری به کاربر اجازه می‌دهد تا بتواند کارهای مختلفی را انجام دهد. دیشب نیز خبری درمورد لو رفتن پتل صفحه‌نمایش آیفون ۶ اس در تصویری واضح منتشر شد. احتمال استقاده از فناوری Force Touch در آیفون بعدی زیاد است چرا که در تصویر لو رفته دیروز، دیدیم که اپل، صفحه‌نمایش دستگاه را در برابر لمس‌های سنگین‌تر، تقویت‌کرده است.

iPhone-6s-Prototype-800x598_2

تصاویر CAD/CAM نیز نشان می‌دهند که اپل آیفون ۶ اس پلاس، ۰٫۲ میلی‌متر ضخیم تر از آیفون ۶ اس و ضخامت آن ۷٫۳ میلی‌متر خواهد بود. نسخه فعلی این فبلت یعنی اپل آیفون ۶ پلاس دارای ضخامت ۷٫۱ میلی‌متری است.

تصاویر CAD/CAM به احتمال زیاد همان آیفون ۶ اس واقعی خواهند بود. منبع می‌گوید که این تصاویر توسط کارگران قدیمی داخل فاکس‌کان که مونتاژشده، بدست‌آمده است. در مارس ۲۰۱۴ یعنی کمتر از ۶ ماه قبل از مغرفی اپل آیفون ۶ بود که اولین تصاویر CAD/CAM مربوط به دوربین بیرون‌زده آیفون ۶ منتشرشده بود.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Photos-and-CADCAM-images-show-Apple-iPhone-6s-will-be-.2mm-thicker-than-iPhone-6_id72216#2-” target=”blank” background=”#06a570″]Phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

چه زشته تو این عکس

Blue Tech

یعنی قیافه ی اصلی آیفون ۶ با این فرقی میکرد!؟ :unsure:

MILAD1986

جالبه دقیقا همین مقدار و پیش بین میکردم و قبلا گفته بودم :yahoo:

Milar

کاش ۷٫۵ میلی متر بود بدون برون زدگی دوربین و بیشتر شدن ظرفیت باتری :unsure:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی