حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی اس ۵ نئو (Galaxy S5 Neo) در یک سایت فروشگاهی هلند برای فروش قرار گرفت

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

تعدد مدل در خون سامسونگ جاری است. هنوز سری اس ۵ را رها نکرده و به نظر می‌رسد اعلام رسمی فروش دستگاهی تحت عنوان  گلکسی اس ۵ نئو نزدیک باشد. دو هفته پیش بود که کد محصول  SM-G903F را در بنچمارک‌هایی دیدیم. اکنون در وب‌سایت فروشگاهی هلند که بیشتر عمده فروشی استفاده می‌شود، این محصول برای عموم قرار گرفته است. در ادامه همراه باشید.

n-a

گلکسی اس ۵ نئو (Galaxy S5 Neo) در رنگ های مشکی، نقره‌ای و طلایی آماده شده است. این دستگاه دارای صفحه‌نمایش ۵٫۱ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل از نوع آمولد می باشد. چیپست ۶۴ بیتی  Exynos 7580 که شامل هشت هسته ۱٫۶GHz در کنار پردازنده گرافیکی Mali-T720 قدرت اصلی دستگاه را فراهم کرده است. ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گبگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل همراه با باتری ۲۸۰۰mAh و اندروید پیش‌فرض ۵٫۱ دیگر مشخصات تکمیل کننده این دستگاه به شمار می‌رود.

Samsung Galaxy S5 Neo ( گلکسی اس ۵ نئو ) از ارتباط  ۴G LTE Cat. 6 تا سرعت ۳۰۰Mbps به خوبی پشتیبانی می‌کند و تنها  $۴۶۸ فیمت‌گذاری شده است. اما چرا اس ۵ نئو ؟  چرا الان؟ چرا با این مشخصات؟ دلیلش را ما که نمی‌دانیم؛ شما چطور؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-S5-Neo-surfaces-on-Dutch-online-retailers-site_id72151″ target=”blank” background=”#06a570″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alanda

چیزی نمیشه گفت ترجیح میدم سکوت کنم

YotaByte

خجالت هم نمیکشه با این گوشی به خودش گند زده بعد ادامه میده تولید نمونه های جدیدشو؟آیا؟

Rhasta

ب نظرم برا تست و شناسایی پردازش گرش هست،ولی در کل مشخصاتش خوبه ب خصوص برای کسی ک نمیخواد زیاد خرج کنه البته نظر شخصیمه

ممنون

Moazez

ته مونده پلاستیک انبارو برداشت دوباره گوشی کرد.

Navid

گوشی خوبی ضد ابه مشخصات خوبی هم داره ارزش خرید داره

آیناز76

به نظر من با توجه به قیمت هنوز هم ارزش بالایی برای خرید دارد البته مدلی که۴gرو ساپورت کنه .هیچ چی از s6کم نداره .بحث پلاستیک و ظاهر هم سلیقه ای است .به لالی پاپ هم آپدیت شده.

Navid

بنده به پستهایی که دوست ندارم وارد نمیشم و نظر هم نمیدم چرا بعضی از دوستان خوششون میاد شخصیت…خودشون رو به نمایش بزارن اقای.. تو خوب بودن و عالی بودن سونی شکی نیست اما هر کس علایقی و سلایقی داره اندروید که اومد همه گوشی ساز شدن_خدایش پرچمدار هر برندی دستت باشه زباد فرق نمیکنه تقریبا همه مثل هم اند البته بجز نوت ۴!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....