حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینتل، انویدیا و AMD درایور های سازگار با ویندوز ۱۰ را منتشر کردند؛ همین الان دانلود کنید

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

روز گذشته کمپانی مایکروسافت دهمین نسخه از ویندوز را معرفی کرد و در همین حال کمپانی‌های مطرح در حوزه سخت افزار مانند اینتل، انویدیا و amd نیز درایور های سازگار با این نسخه از ویندوز را عرضه کردند؛ اگر شما این ویندوز را نصب کرده‌اید و یا در حال دانلود آن هستید برای کسب بهترین تجربه مطمئن شوید که این درایورها بر روی رایانه شما نصب است.

با ترنجی در ادامه همراه باشید.

AMD در جدیدترین نسخه از درایور خود با نام کاتالیست ۱۵٫۷٫۱ از ویندوز ۱۰ به طور کامل پشتیبانی کرده‌است و نسخه دوم از WDDM را نیز به آن افزوده است؛ در کارت گرافیک‌های سری HD 7000 (و یا جدیدتر) به کمک WDDM 2.0، دایرکت ایکس ۱۲ در آنان فعال شده‌است. همچنین این نسخه مشکلات برخی از کارت گرافیک‌های این شرکت را با بازی‌های بتلفیلد هاردلاین، بتلفیلد ۴ و Dirt Rally حل کرده‌است.

انویدیا نیز با درایور GeForce 353.62 WHQL به میدان آمده‌است، در این درایور نیز به کمک WDDM 2.0 پشتیبانی از دایرکت ایکس ۱۲ به کارت گرافیک‌های با معماری کپلر و یا مکسول افزوده شده‌است؛ علاوه بر این کمپانی انویدیا برای معماری Fermi نیز فکری کرده‌است و قول عرضه درایور سازگار با دایرکت ایکس ۱۲ و ویندوز ۱۰ را در تاریخی نامشخص برای آن داده‌است. همچنین این نسخه از درایور انویدیا پروفایل SLI را برای بازی‌های Metro: Last Light و Batman: Arkham Knight اضافه کرده‌است.

در نهایت اینتل با درایور نسخه ۱۵٫۴۰٫۴٫۶۴٫۴۲۵۶ (!) پشتیبانی از دایرکت ایکس ۱۲ را به گرافیک‌های مجتمع سری iris ،iris pro و سری HD افزوده‌است؛ همچنین این نسخه شامل قابلیت‌های دیگری نیز مانند دایرکت ایکس نسخه ۱۱٫۳، PlayReady 3 و Miracast نیز است.

شما می‌توانید درایورهای سازگار با ویندوز ۱۰ را با توجه به پلتفرم و نوع سیستم عامل خود (۳۲ یا ۶۴ بیتی) از سایت سازنده دانلود کنید؛ البته اگر Catalyst Control Center و  GeForce Experience بر روی رایانه شما از قبل نصب شده‌است لازم نیست نگران باشید و می‌توانید با خیال راحت به گشت و گذار در سیستم عامل جدید مایکروسافت بپردازید و مطمئن باشید که این درایورها نیز برای شما دانلود شده‌اند.

[button url=”http://www.techspot.com/news/61567-amd-nvidia-intel-graphics-drivers-windows-10.html” postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]TechSpot[/button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Atta

قبلا یه خبری رو پوشش داده بودین که مایکروسافت قابلیت خاموش کردن آپدیت هارو در نسخه Pro گذاشه
کسی میدونه دقیقا کدوم قسمت هست ؟

✰ BARDIYA ✰
Atta

ممنون
ولی من نظورم این روشها نیست
روشی که مایکروسافت گفته که میتونین آپدیت و خاموش کنین و میخوام

Samsung--Electronics

سئو پیج خوبه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :good: :good: :good:
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تا اونجایی که من دیدم از کاتالیست ۱۴ به بعد کارت های زیر ۷xxx پشتیبانی نمی شن
من الان ۵۷۷۰(۶۷۷۰) رو دارم
چه کنم؟ آپ کنم مشکل درست نمی شه ، سایت ای ام دی هم که برا ما بسته هست
مایکروسافت هم الان جواب نمیده چون تعطیلات آخر هفتشون شروع شده
نمیدونم درایور سازگار پیدا میشه ، نمی شه

SAYROS

دوستان کسی میدونه برای کارت گرافیک زمان خیارشور شاه ATI REDEON HD 4600 SERIES هم درایور ویندوز ۱۰ هست یا نه؟

Sasan Entezari

من کارت گرافیکم مدل۸۵۷۰ است و یه گرافیک اختصاصی برای لپ تاپ HP هست داخل سایت AMD کارت گرافیک من وجود نداره و میگه از سایت HP باید آپدیت کنم اما اونجا هم آپدیت نیامده
چکار باید بکنم

hooman78

سلام ببخشید وین ١٠ ریختم و اپدیت amd ریختم مدل کارت گرافیکمradeon 7650m هست ولی دایرکت ١٢ نصب نشده برام چیکار کنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی عباسی
برنامه‌نویس، علاقمند به سخت‌افزار و گنو/لینوکس | برای ارتباط با من می‌تونین از ایمیل یا توییترم به آی‌دی mostafa_abbacc@ استفاده کنید (: | ایمیل: mostafaabbac@gmail.com