حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ترنج‌اَپ: AZ Screen Recorder؛ ابزار کاربردی ضبط صفحه‌نمایش دستگاه اندرویدی بدون روت!

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید صفحه‌نمایش گوشی اندرویدی خود را ضبط کنید و آن را به دیگران ارسال کنید اما به‌خاطر این‌که این برنامه‌ها به روت نیاز دارند، شاید از این کار منصرف شدید. در اندروید آبنبات‌چوبی، برخلاف نسخه‌های قبلی اندروید، این محدودیت برداشته شد و می‌توانید با استفاده از برنامه‌، صفحه‌نمایش گوشی اندرویدی خود را ضبظ کنید. برنامه AZ Screen Recorder، نیازی به روت‌بودن دستگاه ندارد اما نیازمند اندروید ۵٫۰ و بالاتر است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

AZ Screen Recorder، بهترین برنامه برای ضبط صفحه‌نمایش دستگاه اندرویدی با اندروید آبنبات‌چوبی است. این برنامه نیازی به دسترسی روت ندارد و زمان فیلم‌برداری از صفحه دستگاه، نامحدود است و تمامی ویدیوها، بدون واترمارک ضبط می‌شود و به سادگی می‌توانبد از این برنامه استفاده کنید. در حین فیلم‌برداری، می‌توانید ضبط را شروع و یا متوقف کنید.

SCOA2 SCOA1

برنامه AZ screen recorder به شما اجازه می‌دهد تا ویدیوهای اچ‌دی و فول‌اچ‌دی از صفحه‌نمایش را ضبط کنید و این تنها برنامه اندروید است که می‌تواند ضبط را متوقف و سپس ضبط را ادامه دهد. شما همچنین می‌توانید صدای خود را از طریق میکروفون دستگاه ضبط کنید که بر روی ویدیو قرارداده خواهد شد. این ویژگی برای ایجاد ویدیوی آموزشی از دستگاه، ویدیوی تبلیغاتی، بررسی بازی یا گیم‌پلی و نظردادن درباره آن یا ضبط ویدیو چت بسیار مناسب است.

SCOA4 SCOA3

در تنظیمات، می‌توانید گزینه “نمایش لمس‌ها” را فعال کنید تا بازخورد دیداری برای لمس‌ها را نشان دهد. ویژگی‌های دیگری مانند انتخاب رزولوشن ویدیو، نرخ بیت، تایمر سفارشی برای متوقف‌کردن ویدیو و مشاهده یا اشتراک‌گذاری یا حذف ویدیو‌های ضبط شده در این برنامه نیز وجود دارد.

cover_256

AZ Screen Recorder

Hecorat

اندروید

حجم: ۲٫۱ مگابایت

قیمت: رایگان

play iranp

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohandes2m

سپاس از شناساندن این برنامه ی کاربردی، ویژه، نو و آسان

mohsen happy

برنامه فوق العاده خوب و کاربردیه… نصب کردم هیچ مشکلی نداره و بدون اشکال کار می کنه… ممنون بابت معرفی…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی