حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با سامسونگ گلکسی تب اِی پلاس (Samsung Galaxy Tab A Plus) تبلتی میان‌رده با قابلیت قلم آشنا شوید

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

در ماه های گذشته شایعه ای منتشر شد که سامسونگ قصد دارد از تبلتی با قابلیت قلم رونمایی کند. این شایعه و خبر منتشر شده دوام زیادی نداشت و بیشتر سرگرم دیگر خبر های این شرکت شدیم تا این که امروز سامسونگ بدون سر و صدا از تبلتی جدید رونمایی کرد. تبلتی تحت عنوان گلکسی تب اِی پلاس (Samsung Galaxy Tab A Plus)  با قابلیت پشتیبانی از قلم؛ در ادامه همراه باشید.

Samsung Galaxy Tab A Plus دستگاهی بالارده یا با کیفیت از سوی سامسونگ نیست اما بر روی آن قلم گذاشته است. تبلتی کاملا میان رده که حتی نام و نشانی نیز از سری نوت به خود نبرده است. همیشه سامسونگ در دستگاه هایی که نام “نوت” در ان ها برده شده بود، قابلیت قلم با بسیاری امکانات نرم افزاری در نظر می‌گرفته در نتیجه با این حرکت سامسونگ این انتظار را داشته باشید که سامسونگ در دستگاه های میان رده خود نیز استفاده از قلم را رواج دهد.

گلکسی تب اِی پلاس (Galaxy Tab A Plus) با صفحه نمایش ۹٫۷ اینچی از نوع LCD رونمایی شده است. رزولوشن این دستگاه ۶۸ در ۱۰۲۴ پیکسل است که نسبت تصویر ۴ به ۳ را نیز رعایت کرده اما نکته قابل توجه استفاده از چیپست Ziilabs ZMS-08 با دارا بودن پردازنده‌ای ۴ هسته‌ای و فرکانس ۱٫۲GHz است. این اولین باری است که شخصا نام این پردازنده را می‌شنوم که به نظر می‌رسد در نوع خود جالب باشد! این دستگاه دارای ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی که امکان microSD نیز در نظر گرفته شده است.

Samsung-Galaxy-Tab-A-Plus.jpg

Samsung-Galaxy-Tab-A-Plus.jpg-4

Samsung-Galaxy-Tab-A-Plus.jpg-3

از دیگر مشخصات سخت افزاری می‌توان به دوربین اصلی و سلفی که به ترتیب ۵ و ۲ مگاپیکسل می‌باشد اشاره داشت. این دستگاه با ضخامت ۷٫۵mm باتری به ظرفیت ۶,۰۰۰mAh را در خود جای داده است. اندروید ۵٫۰ Lollipop با رابط کاربری TouchWiz UI در کل تبلت خوبی را رقم زده است. این تبلت ۳۷۰ دلار قیمت خواهد داشت و با در نظر گرفتن قلم می‌توان یکی از انتخاب های خوب قلمداد کرد. باید منتظر عملکرد کلی دستگاه بمانیم. نظر شما چیست؟ آیا این تعدد مدل به نفع سامسونگ است؟ نظر شما در مورد استفاده قلم در دستگاه های میان رده چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/The-Samsung-Galaxy-Tab-A-Plus-is-a-mid-range-tablet-with-S-Pen-compatibility_id71902″ background=”#0fc5b7″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali.R

با این رزولوشن و پردازنده مسخره و قیمت۳۷۰دلار،واقعا لقب بنجل و آشغال برازنده ی این تبلته

mohammad Hashemi

دوست عزیز اگر دقت کنی نوشته میان رده…

واسه کسانی که دنبال غول هستن خب این تبلت به دردشون نمیخوره !

صرفا به درد کسانی میخوره که کارشون در حد متوسط به پایین هست

Ali.R

برای یک میان رده ،تبلت های ایسوس با مشخصات بهتر(صفحه نمایش و پردازنده و دوربین ) و با قیمت حتی نصف این تبلت و با بروز رسانی بهتر هستن..من خودم سامی رو دوست دارم اما قرار نیس از هر اشغالی دفاع کنم..اوکی؟

وجود یه قلم صرفا کاری انجام نمیده. برگ برنده نوت، امکانات نرم افزاری هماهنگ با قلم بود. فکر نکنم این تبلت چیزی به جز یه محصول نمایشی باشه.

Ari khan

تا دیروز سامسونگ چپ و راست میرفت یه گوشی معرفی میکرد(و میکنه)الانم رفته سراغ تبلتا!

Shahspik

پردازندشو از کجا پیدا کرده؟
نه واقعا؟
باو یعنی خودت تولید کننده ایااااا

saber133

دیگه گوشو هم در اورده کسی هم بیاد بگه تنوع سلیقه به اونم میگم گوشو در آورده هزار تا منفی میخواهم بخورم یا هزار تا مثبت یعنی چی بابا هر روز هر روز یک دونه محصول اهههه… یعنی چی بابا یکی از یکی آشغال تر…. گوشی کم بود زده توکار تبلت خدا وکیلی گلگسی تب آ.. گلگسی تب اس ۲ . گلگسی تب آ پلاس…. این پلاس چیه دیگه مسخره ها….شب خوابند صبح پا میشند یک چیز جدید معرفی میکنند یعنی چی بابا…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....