حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میزان رضایت کاربرانی که اپل‌واچ خریداری کرده‌اند، از میزان رضایت نسل اول آیفون و آیپد نیز بیشتر است

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

در مورد اپل‌واج صحبت‌های زیادی داشتیم. در ابتدا با موج منفی در مقابل این ساعت رو به رو شده اما با گذر زمان متوجه شدیم انچنان نیز که بیان شده بود این ساعت هوشمند بد نیست. نقطه تمایز در درک معنی از ساعت هوشمند خواهد بود که اپل بر خلاف دیگر شرکت ها تعریفی خاص را مطرح کرده است. اکنون با خبری بسیار هیجان انگیز رو به رو هستیم. اکثریت قریب به اتفاق صاحبان اپل‌واچ از داشتن دستگاه خود بسیار خوشحال اند. نظرسنجی جدید نشان می دهد، رضایت مشتری به طور کلی افزایش داشته است تا حتی از سطح رضایت برای آیفون و آی‌پد نیز در یک بازه زمانی بیشتر باشد. در ادامه همراه باشید.

از بیش از ۸۰۰ صاحب اپل‌واچ  حدود ۳۱ درصد گفته اند که “تا حدودی راضی” هستند در حالی که ۶۶ درصد “بسیار راضی / خوشحال” بیان کرده اند که جمع این دو برابر با ۹۷ درصد خواهد بود. در مقایسه، تنها ۹۱ درصد از خریداران نسل اول آی‌پد و ۹۲ درصد از کسانی که نسل اول آیفون را خرید کرده بودند، اظهار رضایت کرده بودند.

13623-8577-Screen-Shot-2015-07-20-at-103213-PM-l

اگر این میزان کاربر با صورت دسته‌بندی‌هایی حرفه‌ای تر داشته باشیم، حدود ۷۳ درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی که بسیار راضی بودند، کاربر عادی بوده اما در عوض ۶۳ درصد رضایت مربوط به اصطلاح افراد “خوه‌ی تکنولوژی” و ۴۳ درصد رضایت نیز از میان توسعه دهندگان مشخص شده است. ۷۳ درصد اعلام کرد که دستگاه به نسبت هزینه پرداخت شده، ارزش دارد. جالب است که ۱۴ درصد نیز گفته بودند این دستگاه ارزش بیشتری دارد اما ۱۲ درصد هزینه این ساعت را مناسب نمی‌دانستند!

اپل باز هم توانسته در بازار ساعت های هوشمند بی رقیب بودن خود را به نحوی ثابت کند. نظر شما چیست؟

 

[su_button url=”http://appleinsider.com/articles/15/07/20/at-97-apple-watch-customer-satisfaction-outpaces-original-iphone-ipad—report” background=”#0fc5b7″]appleinsider[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

منم جز اون ۱۲ درصد هستم که قیمت ساعتو متناسب نمیدونم 🙂

HEDAYAT

دقیقا
اپل واچ ساعت خوبی هست
اما از نظر من ساعت هایی مثل ؛ SmartWatch 3 Sony، motor 360 و اسمارت واچ سامسونگ ارزش خرید بیشتری دارند و حتی طراحی اسمارت واچ ۲ سونی و موتو ۳۶۰ از این ساعت بهتر هستند
و ساعت اپل خیلی آسیب پذیر هست!

مچکر از همه دوستان

iman1157

اگه گوشیت آیفون باشه قضیه کاملا فرق میکنه و نه تنها بهترین بلکه تنها گزینت اپل واچه. انتخاب بستگی به نوع گوشی داره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....