حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در iOS 9، شما راحت تر می‌توانید نسخه دسکتاپ یک وبگاه را درخواست نمایید

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

اپل است و سوپرایز هایش! از سال های پیش، اپل در هر نسخه ای که معرفی می‌کرد تنها چند ویژگی کلیدی را در کنفرانس یا در دیگر رسانه ها به عموم معرفی می‌کرد و کشف ۲۰۰ قابلیت جدید دیگر را به کاربران کنجکاو واگذار می‌کرد. نهمین سیستم عامل آیفون نیز از این قاعده مستثنی نیست و این‌گونه است. کاربرانی که هم اکنون با سیستم عامل iOS 9 در حال  گشت و گذار در اینترنت با سافاری باشند، خیلی راحت می‌توانند وبگاه را با قالب دستکاپ باز نمایند. در ادامه با ترنجی هماه باشید.

اگر از کاربران نسخه بتا iOS 9 باشید، حتما تاکنون دریافته اید و اگر هم موفق به کشف این موضوع نشده بودید باید به شما بگوییم هم‌اکنون قادر خواهید بود به راحتی با ضربه زدن به آیکونی که در کنار آدرس بار است و انتخاب گزینه: Request Desktop Site( به معنای درخواست نسخه دستکتاپ سایت ) همان نمایی را مشاهده کنید که در صفحه نمایش های بزرگ و دستکتاپ مشاهـــده می‌کردید.

13610-8558-IMG_5296-l

اما در iOS 9 یک راه دیگر برای این کار وجود دارد که بسیار راحت تر و بهتر است؛ آیکون ریفرش کردن وبسایت را مشاهده می‌کنید؟ خب تنها نیاز است برای چند ثانیه آن را فشار دهید و کار تمام است. یک پنجره برای شما باز خواهد شد که دو گزینه دارد. یکی Request Desktop Site و دیگری دکمه لغو این کار که می‌توانید بین این دو انتخاب نمایید.

در iOS 8 شما باید برروی نوار آدرس بار می‌فشردید و سپس کمی صفحه را به بالا می‌کشیدید تا همچین دکمه نمایان شود.

نظر شما چیست؟ چه چیز دیگری از iOS 9 کشف کرده اید؟ این شما و این هم گوش شنوای کاربران.

[su_button url=”http://appleinsider.com/articles/15/07/17/ios-9-tips-apple-makes-it-easier-than-ever-to-request-a-desktop-site-in-safari” background=”#0fc5b7″]appleinsider[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

عجب قابلیتی !

I Am KiNG

به نظر من فقط اپل و گوگل نکسوسه که باآپدیتاش قابلیت های متفاوت اضافه و کم میکنه یا جابه جا میکنه اما شما دیگر گوشی های اندروید و ببینین واقعا اگه همون اول که معرفی میشه قابلیت داشته باشه داره وگرنه اصلا با آپدیت هیچی اضافه نمیشه،،،،،،،،

chalton

.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....