حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آخرین آمارها نشان می‌دهند که پلی استور در میزان دانلود پیشتاز است اما اپ استور، درآمد بیشتری دارد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

App Annie به‌تازگی آخرین آمار سه‌ماهه خود از گوگل پلی استور و اپل اپ استور را منتشرکرده است. در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۵، کاربران اندرویدی، ۸۵ درصد برنامه بیشتری از گوگل پلی استور نسبت به کاربران iOS از اپ استور دانلودکرده‌اند اما در درآمد حاصل از برنامه‌ها، اپ استور بهتر از همتای اندرویدی خود عمل‌کرده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

یبیب

در سه‌ماهه دوم، اپ استور ۷۰ درصد درآمد بیشتری را از گوگل پلی استور کسب‌کرده است. App Annie می‌گوید که فراوانی تلفن‌های ارزان‌تر اندروید و موفقیت این پلتفرم در بازار نوظهور، یکی از دلایل برای تفاوت بین دانلودهای اندروید و درآمد بدست‌‌آمده توسط آن‌ها است.

تادبنخیتاب

عجیب نیست که چین و آمریکا، دو کشور برتر در زمینه دانلود از اپ استور هستند. کشورهای ژاپن، انگلستان و روسیه بعد از چین و آمریکا قرارگرفته‌اند. در گوگل پلی استور، کشور آمریکا، برترین کشور در زمینه دانلود حساب می‌شود و به دنبال آن، کشورهای برزیل، هند، روسیه و مکزیک قرار دارند. در زمینه کسب درآمد در اپ‌استور، کشور آمریکا در صدر جدول است و کشورهای ژاپن در رتبه دوم، چین در رتبه سوم، انگلستان در رتبه چهارم و استرالیا در رتبه پنجم قرار دارند اما در زمینه کسب درآمد در گوگل پلی استور، ژاپن و آمریکا، برترین کشورها هستند و بعد از آن، کشورهای کره جنوبی، تایوان و آلمان قرار دارند.

متبمی

دسته‌‌ی بازی‌ها یا Games، برترین دسته از نظر میزان دانلود و کسب درآمد در اپل اپ استور و گوگل پلی استور محسوب می‌شود و تغییری نسبت به ماه‌های پیش نکرده است.

تمدذبی Google-Play-Store-led-in-downloads-App-Store-in-revenue-for-the-second-quarter

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Latest-stats-shows-Google-Play-Store-leading-in-downloads-but-Apple-App-Store-on-top-for-revenue_id71689″ background=”#0fc5b7″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mahmoud.mombeini

یک درخواست دارم لطفا بخش آموزش ios هم به سایتتون اضافه کنید من دیدم در سایتهای مختلف برای یک اپل آی دی از مردم ۳۰ هزار تومان پول می گیرند یا توی بازار ۵۰ تومن واسه ساخت اپل ای دی می گیرند من خودم گوشیم نوت ۴ هست و اپل ندارم ولی اومدم یک اپل ای دی ساختم خدایشش ۵ دقیقه هم طول نکشید!! اونم اپل ای دی آمریکا

صدرا مخملی

محمود عزیز به زودی آموزش درخواستی شما بصورت ویدیویی منتشر خواهد شد 😉

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی