حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هنوز هم به امید بهبود گرمای اسنپدراگون ۸۱۰ هستید؟ گزارش ها می‌گویند همه گوشی های هوشمند در حال حاضر دارای نسخه V2.1 بهینه شده هستند

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

گرمای اسنپدراگون ۸۱۰ نیز تبدیل به یک خبر کسل کننده و همیشگی شده است اما در همه خبر های منتشر شده برای شما گفته بودیم که بزودی بروزرسانی جهت بهبود این گرما عرضه خواهد شد. آپدیت‌ها آمدند اما آیا درست شده است؟ به تازگی در وب‌سایت های حوزه سخت افزار شاهد درج Snapdragon 810 v2.1 به جای Snapdragon 810 بودیم. بر اساس اطلاعات بدست آمده نسخه ذکر شده نسخه ای بهبود یافته تلقی شده است که با استفاده از نرم‌افزار تا حد زیادی از گرمای زیاد پردازنده جلوگیری شده اما در بعضی از دستگاه ها شاهد هستیم بین بد و بد تر، بد اتفاق افتاده است. در ادامه همراه باشید.

باز هم در اینجا نکته ای را باید عرض کنیم. شرکت کوالکام تصمیم گرفته است که به جای عدم تولید این پردازنده، SD 810 ورژن بهبود یافته را بدون سر و صدا تولید نماید. همانند روش نرم افزاری، از پایه نیز برای این نسخه بهبود هایی را در نظر گرفته است. براساس آنچه وب سایت ها بیان کرده است تولیدات جدید اسمارت فون توسط شرکای تجاری با اسنپدراگون ۸۱۰ ورژن جدید ادامه دار شده است و با نسخه قبلی کمی تفاوت دارد. بدین صورت که مشاهده شده به دلیل گرمای نسخه اول و عدم دریافت بروزرسانی، کمپین های تبلیغاتی زیادی متوقف شده اما اکنون می‌گویند که این دستگاه نسخه دوم اسنپدراگون ۸۱۰  را دارد!

Screenshot at Jul 16 16-59-07

دریچه امیدی برای خرید دستگاه آینده پیدا کردید؟ خیر! صبر کنید زیرا وب سایت منبع نیز اشاره کرده است که این نسخه دوم همان نسخه ای است که توسط اپراتور هایJapanese NTT یا  DoCoMo در دستگاهی چون زد ۴ قرار گرفته است! خودتان نیز شاهد بودید که باز هم مشتریانی از بابت گرمای زیاد در این دستگاه شکایت هایی را داشتند اما به جمله اول برگردیم که بین بد و بد تر، بد انتخاب شده است.

الجی به خوبی توانست پای خود را از این بازی بیرون بکشد تا علاوه بر این که ضرر نکند، بتواند بر روی نسخه بعدی تمرکز بهتر داشته و فروش دستگاه خود را تحت الشعاع قرار ندهد. نظر شما چیست؟ آیا اسمارت فون های اسنپدراگون ۸۱۰ به پای کوالکام سوختند؟ ولی برای جمع بندی باید به این مورد اشاره کنیم که اوضاع فعلی این پردازنده بر روی دستگاه های جاری بهتر نخواهد شد و اگر خریداری کرده‌اید باید به آن عادت کنید.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Still-fearful-of-the-overheating-Snapdragon-810-Reports-say-all-current-smartphones-have-the-tweaked-v2.1-edition_id71596″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mouod

سلام به همه و همینطور ترنجی…!
میخواستم به عنوان یه یوزر معمولی تجربه خودم از گرمای زد۳+ رو بنویسم با توجه به موضوع این پست…
حدود سه هفته پیش موقعی که زد۳+ تازه روی هولدر های تبلیغاتی اومده بود با یکی از دوستان واسه تستش رفتیم و با ۱:۱۶ ثانیه فیلم فول اچ دی گرفتن،اپ دوربین فورس کلوز داد…ولی قسمت جالب ماجرا اینجاست که همین دوشنبه یعنی بعد سه هفته که زد۳+ روی اون هولدر بود وقتی دوباره برای تستش رفتیم حدود سه دقیقه یا ۲:۵۰ ثانیه تونست فیلم ۴K بگیره و توی حالت AR Effect دوربین سلفی هم بر خلاف گفته ی جناب ع.طایی نه ۵ ثانیه،نه ۱۸ ثانیه بلکه بیشتر از دو دقیقه توی اون حالت عکس گرفتیم و وقتی دیدیم که بیرون نمیاد دیگه مطمئن شدیم ازش!!!
در ضمن تست توی دمای معمولی بازار انجام شد و مسئول مربوط میگفت که هیچ گونه آپدیت فریم ور هم انجام نشده،و البته بازم میگم این فقط تجربه تست من بود…
موفق باشید

رضا (z best)

کوالکام حیا کن

Different_boy

اینهم برای سونی دوستانی که منتظر آپدیت بودن.اسم رمز گوشی بعدی سونی که میخاد همه رو درو کنه چیه؟؟جدیدا خبری نیومده که بترسیم احیانا؟

Blue Tech

آره آره…
منتظر یه هونامیی توگاریی یوگایی سونامیی چیزی هستیم
😉

armin sedaghat ♊

بنده g flex 2 دارم و به ۵٫۱٫۱ اپدیت شده هیچگونه لگ و گرمای اضافی نداره.مثل بقیه گوشیا گرماش عادیه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....